Gå til innhold

får ikke sove på morgenen....


anonymus 2 små

Anbefalte innlegg

Jeg våkner grytidlig hver eneste morgen og er lys våken,.... Jeg som egentlig er ett skikkelig bmenneske...

I dag våknet jeg kl 6, og det er håpløst å sovne igjen..

 

Ut på ettermiddagen blir jeg så søvnig at jeg kan stå å sove, og er trøtt hele kvelden...

 

Er det flere som har fått forandret sitt søvnmønster???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei :)

 

Det høres ut som mitt første svangerskap :) jeg våkna så tidlig, også var jeg så trøtt på kvelden at jeg sovna kjempe tidlig. og da hadde jeg fått nok sovn rundt seks. veldig gøy å komme inn i et sånt mønster hee men nå har jeg en sønn på 8 mnd og ha våkner mellom 6 g 7... så nå må jeg opp uansett om jeg vil eller ei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he, sant det, er jo greit å komme inn i ett sånt mønster allerede nå, om 8 mnd har jeg ikke noe valg lenger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og sliter med det, er jo greit når jeg skal opp på jobb osv, men i helgene får jeg aldri sovet kjennes det som. I tillegg er jeg veldig var på natten, våkner av ingenting og når jeg har våknet litt kjenner jeg jo at jeg må tisse, så da er det opp og våkne enda mer. GRRR!!! Hehe!

 

Før kunne sambo ligge å lese med nattbordlampa på mens jeg sovnet, og også se en film på laptop'en, nå er det helt bråslutt, jeg må ha helt mørkt og helt stille. Merkelig greier! Kanskje kroppen forbereder oss ja, på å sove lett og lite?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt å våkne kl 6 på en søndagsmorgen...

Først våknet jeg 2.30 og hadde en kanon dritings sambo som var veldig ivrig å fortelle om hvor full han kompis var... he he, var ikke så veldig happy, så våknet jeg kl 6 og fant sambo sovene på do... og doen full av spy... ikke noe særlig når man er litt uggen... blæææ...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj nei, det skjønner jeg ikke er noe særlig!! Tror jeg hadde klikka da ja, hehe, litt ekstra kort lunte for tiden. Dagen blir så innmari lang, jeg sitter gjerne å venter fra halv sju til ellve ivhertfall på at sambo skal våkne og vi kan gjøre de tingene vi har planlagt. Uuuur kjedelig! Heldigvis har vi masse dvd'er jeg ikke har sett, så det går endel film på morgenen om dagen. Og litt tid inne på BIM :o)

 

Jeg har lurt på en ting, sambo har veeeeldig godt sovehertet og våkner ikke av noe omtrent. Lurer på om han kommer til å bli mer var når babyen kommer, eller om jeg i så fall på rive og slite i han for at han skal ta noen turer på natta når det ikke er snakk om mat??

 

Er spent!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har det på samme viset, våkner i 8 tiden på morgenen å sovner av på sofan i 10 tiden på kvelden, noe som ikke har skjedd på mange år!

døgnrytmen er totalt forandret=/

men det er vel kansje bare greit med tanke på at om noen måneder så blir det ennda værre å vi må opp ennda tidliger?=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt kjedelig å ligge å vente på at sambo skal våkne, og når han endelig står opp så er jo han kjempe trøtt... og jeg syns han bruker uendelig lang tid på å komme igang.. og jeg blir litt utålmodig og irritert.. føler jeg er litt urimelig om dagen... hehe, men gjør ikke saken bedre at han syns det er gøy og erter meg... (han har aldri sett meg sånn, skal egentlig veldig mye til for at jeg blir irrtiert...

 

Men i dag må jeg nok klare meg selv... tror ikke jhan kommer til å være i form til å gjøre noe som hels.. hehe, men det har han bare godt av når han skal drikke seg så kanon...

 

Men heldigvis så skinner solen og jeg kan kose meg på verandaen:) og tenke på hvor glad jeg er jeg ikke kan drikke lengre og slippe dagen derpå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det nesten på samme måte ;)

 

Er i utgangspunktet et skikkelig B-menneske, kunne sove til kl14, men nå våkner jeg ved 7-8 tiden uansett hvor lenge jeg har vært våken kvelden før ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har det sånn selv, våkner kl 6 fordi jeg må tisse også klarer jeg ikke å sove igjen uansett. er lyyyys våken og begynner å sitte forran pcn kjeeempe tidlig. Sovner igjen midt på dagen og er trøtt tidlig om kvelden også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...