Gå til innhold

skrekkopplevelse for meg!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er visst svært vanlig hos dem som ikke har tatt klystér først. Det får du tilbud om når du kommer og skal føde (såsant det er tid til det, da). Det er noe jordmor har opplevd 10.000 ganger før, og noe de ikke leer et øyelokk over. De bare tørker bæsjen vekk.

Jeg gjorde det ja. Det kommer jo ikke mye da men man altså ingen kontroll på akkurat det. Og det er ikke det du tenker på heller! Jeg hadde ikke tid til noe klyster for fødselen tok bare 6 timer og orket ikke tanken på å sitte på do med klyster når riene haglet!

Ja, det er nok vanlig, men prøv å ikke tenke så mye på det - når fødselen er kommet såpass langt så er det ganske sannsynlig at du bryr deg mer om andre ting...

Min forrige fødsel gikk ganske fort - var bare to timer på sykehuset før gutten var født - men fikk fint tid til å ta et klyx (klyster), noe som ikke var ubehagelig i det hele tatt. Fikk en eller annen mikstur å drikke, gikk på do, og ut kom det.

Så jeg har ikke selv opplevd dette som et problem under noen av mine to fødsler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...