Lille nuffe Skrevet 14. april 2007 #1 Skrevet 14. april 2007 Hei! Er litt bekymret fordi jeg i går hadde litt brun utflod. Noen som vet hva det kan komme av? Setter stor pris på svar...
Anonym bruker Skrevet 15. april 2007 #2 Skrevet 15. april 2007 spurte om det for noen dager siden jeg, men ingen ville svare... hadde det et par dager i forrige uke. det har gått over nå.
Gjest Skrevet 15. april 2007 #3 Skrevet 15. april 2007 Sannsynligvis er det ingenting å bekymre seg over. Jeg hadde slik utflod som startet gulbrunt og ble gradvis mer brunt slik at jeg skjønte det var blod. Varte nesten 1 uke. Ble litt bekymret. Hadde ingen fysiske smerter. Hadde en ekstra sjekk hos legen, også fordi jeg får ekstra oppfølging fordi jeg har mistet før. Og der stod alt bra til.
Babyklar '78er Skrevet 15. april 2007 #4 Skrevet 15. april 2007 Jeg hadde også brun utflod i dag og ble virkelig redd, - selv om jeg vet at det kan skje uten at det er noe problem. Tenkte jeg skulle ta en tur til legen for sikkerhetensskyld
ruffen Skrevet 15. april 2007 #5 Skrevet 15. april 2007 Hei! Det er mest sannsynlig ikke noe å bekymre seg for. ) Hadde litt brun utflod i starten første gangen, og har hatt litt nå. Det er vel friskt blod som kan være et dårlig tegn. Viss utfloden går over, kan du helt sikkert slappe av. ) Når en er så tidlig i svangerskapet er det ikke så mye legen kan gjøre, utenom å berolige med ord.
Babyklar '78er Skrevet 15. april 2007 #6 Skrevet 15. april 2007 Takk, Ruffen! Det var godt å høre, - har virkelig vært bekymret i dag. Noe må man jo begymre seg for Hvor langt er du på vei?
Lille nuffe Skrevet 16. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 16. april 2007 Takker så mye for svar. Godt å høre det er ganske normalt =)
du og jeg og vi to Skrevet 17. april 2007 #8 Skrevet 17. april 2007 Hiver meg på her jeg, skrev nettopp et innlegg om blodspor, men det minner kanskje mer om brun utflod ja. Godt å høre at det ikke nødvendigvis er noe galt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå