Gå til innhold

En siste ting jeg lurer på da...

Anbefalte innlegg

Det står Donors karakteristika underordnet, sett x [ ]

Høyde: Hårfarge: Øyefarge:

Skal jeg sette kryss i ruta hvis jeg har noen ønsker eller hvis jeg ikke har det?

Har lest setningen tusen ganger nå, men blir ikke klok.

Tusen takk for alle svar, har blitt en del spm. :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8976744-en-siste-ting-jeg-lurer-p%C3%A5-da/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei mamma i 08? Det star bare under med liten skrift hva man kan velge, og at man må tenke nøye gjennom det, også står det åpne ruter som man kan skrive inn det man vil.

Jeg så bare litt feil.

Men lurer fortsatt på om jeg skal krysse der eller ikke da??

Da jeg fylte ut journalen min, skrev jeg på mine ønsker for donor mht hårfarge og øyenfarge og høyde...dette prøver Stork å etterkomme dersom det er anonyme donorer.

Siden jeg valgte en åpen donor fikk jeg tilsendt en liste på e-mail over 9-10 aktuelle donorer hvor høyde, øyen- og hårfarge var oppgitt i tillegg til "studieretning" eller yrke vedkommende hadde (de fleste var tydligvis studenter). Det visste seg at min "idealfar" ikke var på lista, så jeg måtte jekke på kravene...ikke lett. Og enda er man ikke garantert den donoren man har valgt i tilfelle han akkurat har utgått...hadde en nummer 2 og 3 også på lista mi og det kan derfor være en av dem jeg har på lager også..men det får jeg jo vite når eller hvis jeg har blitt gravid....lykke til med skjemaene. :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...