Gå til innhold

Hæ? Morgenkvalme...


Møllers tran

Anbefalte innlegg

Leste nettopp her inne i uke 8 at " kanskje du kjenner morgenkvalmen...", jeg trodde at morgenkvalmen kom med en gang, jeg. Trodde nemlig at jeg har sluppet unna. Men er det slik at den ikke kommer umiddelbart men rundt uke 8???

 

Kan noen opplyse meg vær så snill :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De to siste graviditetene har jeg blitt dårlig rundt uke 7, så niks er ikke sikkert du slipper unna, dessverre!!

 

Og morgenkvalme??? Er like ofte dags og kveldskvalme spør du meg....:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ikke alle får kvalmen like sent eller tidlig...for meg kom kvalmen på dagen jeg bikket 6 uker, å var intens på morgenen..

nå er jeg i 9 og kvalmen har gitt seg litt på morgenen men fyyyyy fader den kommer om kvelden=)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalmen kom hos meg i uke 6. Kaster opp hele dagen:( Håper det gir seg snart. Legger meg tidlig hver kveld for å holde det i sjakk om natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble kvalm i uke 6, men det varte bare litt over 1 uke og nå har det nesten blitt borte. Har ikke kasta opp en eneste gang! Går og brekker meg litt nå og da, men er liksom ikke ordentlig kvalm lenger. Bekymrer meg litt da, men antakelig er jeg bare utrolig heldig hvis det gir seg nå. Med førstemann ble jeg ikke kvalm før i uke 8 og da varte det til uke 12. Men kasta ikke opp noe særlig da heller. Så jeg er nok av de heldige. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kvalme begynte då eg var 6 + 5, og då eg gjekk over til 7 veker, som eg er i no, 7 + 1 er eg kvlam, om kvelden, natta og morgonen, kjenner det på dagen også, men då er det ikkje så uff ! Det blir nok mykje verre resten av veka, og i veka 8, 9, 10, 11, 12 osv..

 

Alt for barnet vårt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sist gang var jeg kvalm fra uke 8 til uke 17, så dessverre...den kan enda komme... Foreløpig er jeg bare uvel nå, men vet ikke helt hvor langt på veg jeg er, så er forberedt på at den kommer...ugh..ja, ja.. Det er uansett verdt det!!! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe jeg var av samme oppfatning som deg.. Siden jeg ikke var kvalm trodde jeg at jeg var heldig og slapp unna. Men jeg begynte å bli kvalm i uke 7. Og MORGENkvalme synes jeg er et svært missvisende ord! kvalm 24 timer i døgnet! holder på å bli sprø:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg kom kvalmen i uke 8 :( og er nå 10+5 og er fortsatt kvalm.

 

Fikk i dag av en bekjent to armbånd med magneter mot kvalme og gjett etter 15 min var kvalmen borte og har vært borte i hele dagen. De kan brukes av gravide. kan nesten ikke tro det siden jeg er kvalm både dag og natt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...