Gå til innhold

Får vi ikke refundert det over 15000 i medisiner når vi tar det privat???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jepp... det stemmer det. :o) Leste litt i papirene jeg fikk idag, og det står det:

Kostnader utover 15 000 refunderes av trygdekontoret ved fremvisning av kvittering. Dette gjelder i private så vel som i offentlige klinikker.

Alle medisiner som er kjøpt i Norge, vil du få refundert,alt over 15.000kr:) Du må sende inn original kvitteringer fra apotek,pass på at det er en spesifisert kvittering m ditt navn på,stempel og signatur fra apoteket.Legen din må skrive en bekreftelse på hvilket forsøk du holder på med, da vi har krav på penger tilbake for inntil 3forsøk:o) Send da kvitteringer,brevet fra legen,samt et notat fra deg selv med kto nr, så får du pengene tilbake. Det pleier ikke å ta lang tid. Ring gjerne trygdekontoret og hør hvor du skal sende det,så går postgangen raskere. Er gjerne et bestemt trygdekontot i hver by som tar seg av slikt,"refusjon av legemidler". Lykke til!!

Klem

Tusen takk for så masse info Brumm! :-) Nå ble jeg klokere!

Har lest litt om deg og forsøket ditt. Så bra at dere har kost dere i danmark! Jeg krysser finngre og tær for et flott gullegg! Jeg håper virkelig det er deres tur nå!!! Masse masse lykke til!!!

Klem fra meg

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...