Gå til innhold

Klar for å "joine" dere!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i et par måneder lest innleggene her, men først nå slo det meg at jeg faktisk ikke trenger å smuglese innleggende deres, jeg hører jo til her!

Jeg sluttet på p-piller for noen uker siden og venter min første "naturlige" mens. Jeg har gått på p-piller sammenhengende i 15 år og er redd det kan ta laaang tid før kroppen er i jenge. Når samboeren min foreslo at vi skulle begynne å lage barn så hoppet jeg ikke i taket akkurat, men tenkte at "det er greit, jeg sier ja, det kommer til å ta lang tid før jeg blir gravis uansett"!! Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle bli så opphengt i det å bli gravid som det jeg har blitt! Nå som vi er igang så er jeg blitt veldig opptatt av når jeg kan regne med å bli gravid. Er ikke den mest tålmodige typen, så nå som vi har begynt, ønsker jeg selvfølgelig å bli gravid med en gang! Kan noen dele noen erfaringer rundt dette med meg? Har noen blitt gravide før første mens etter å ha sluttet på p-pillene? Og ikke minst: er det andre som føler at ventetiden mellom hver mens er uutholdelig? Blir man mer tålmodig etterhvert????

Takker på forhånd på svar!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen. Og for en herlig innledning. Det er klart du skal bidra!

Jeg kutta piller selv etter 15 år med spising og ble gravid i min 4 pp!

Mista det i 8. uke for fire uker siden og er strax igang igjen.

Og nei, du blir ikke mer tålmodig .Men mer utålmodig. Men nå har du noe å bruke vente tiden til.

Lykke til fremvoer!

Skrevet

He He... Jeg var redd for det, må jobbe med tålmodigheten altså..!

Jeg tror du har veldig rett, det er fare for at jeg blir en hyppig bruker av denne fantastiske siden fremover, men gleder meg til det!

Jeg ønsker deg også lykke til fremover og håper at alt går bra for deg neste gang:)

Skrevet

Hei og velkommen hit :o)

Lykke til med prøvingen da :o)

Hvis det er en trøst så tenkte jeg også sånn for 3 år siden da vi skulle prøve å få Amalie. Hadde gått på pilla siden jeg var 16 år og var da 30 . på 4 pp ble jeg gravid med Amalie, jeg hadde aldri i verden trudd jeg skulle bli gravid så fort, men det ble jeg :o)

Å nå er Amalie 14 mnd og vi prøver å gi henne en lillebror eller lillesøster nå ;) er inne i 5 pp nå...

Klemmer fra

Skrevet

Takk for oppmuntring! Jeg håper virkelig at det blir så "enkelt"! Når regnes forresten 1 pp, begynner den etter første "naturlige" mens, eller allerede i første perioden etter at man slutter på p-pillen? Hvor lang tid kan jeg forvente at det går før jeg får første mensen?

Lykke til du også med en lillebror eller lillesøster til Amalie!

Skrevet

Jeg tror man regner første pp når man har hatt en vanlig mens ;)

Tusen takk,håper det snart sitter en spire både hos deg og meg :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...