Gå til innhold

Liten oppdatering fra meg!

Anbefalte innlegg

Tror faktisk vi er blitt "prøvere". Jeg er ikke 100% sikker, dette på grunn av at mannfolk er noen rare dyr, hihi! ;) At det kan være så vanskelig å bare si; "ja, la oss prøve å lage en baby".

Han er ihvertfall ikke negativ til å ha sex uten prevensjon og er ikke sur når jeg snakker om baby....så det er jo ett godt tegn!

Kommer til å ta en prat med han igjen, har så lyst at vi på en måte skal bli enige. At vi bestemmer oss for å prøve, at det bli sagt høyt.

Sikkert jeg som er litt rar, for han er jo med på det, men jeg trenger liksom høre han si det for at jeg skal være sikker...

Tror jeg har fått mensen da. Har hatt utflod med litt blod i dag, har småvondt i magen, så regner med at det er den som har kommet. Vet egentlig ikke om jeg skal være sur eller glad...er litt midt imellom tror jeg :P

Har jo bare hatt sex uten prevensjon to ganger, så kunne ikke akkurat vente å være gravid, men blir litt skuffa uansett! Tenker jo ikke på annet enn babybabybaby!

Fordelen med at jeg fikk mensen (hvis det er det da) er at jeg mest sannsynlig ikke har PCOS :) En annen fordel med at den kom akuratt nå er at samboeren min reiser bort mandag-fredag, så da er jeg klar til han kommer hjem :)

Skal holde dere oppdatert på hvordan det går!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8976143-liten-oppdatering-fra-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh...!!! Så koselig!!! Dette var jo skikkelig hyggelig lesing!! Kjempeglad på dine vegne!! =)

Skjønner at du på en måte vil ha det bekreftet, det er jo en ganske stor ting å det er veldig greit å være enige om at dere er enige om det ;) hehe...

Så bra at du da mest sannsynlig ikke har PCOS (hvis det er mensen som har kommet da), høres jo ut som om ting virkelig ordner seg for deg nå!

Ønsker deg masse MASSE lykke til å håper det fester seg en spire snart!!

Gratulerer ;)

Klemmer fra meg

Hei...

Så bra da...Man er vel litt prøvere når man ikke bruker prev vil jeg tro..hehe

Ja, man er jo litt mer sikker på om man er prøvere når begge er enige og at det blir sagt høyt og tydlig ut...For om han ikke sier noe så vil det sikkert føles ut som om man har lurt han..vel håper han gir fra seg lyd til deg da...

Sååå bra at du fikk mensen nå..Flott at du mest sannsynelig ikke har PCOS, men det kan være der for det, men det finner man jo ut etterhvert, spesielt (tror jeg) hvis man får laaaaange sykluser..ikke vet jeg, men godt å høre at du fikk mensen nå da..=o)

Ennå godt at du er klar når han kommer tilbake...=o)

Skal krysse fingrene mine for deg..=o)

Såå utrolig koselig å lese!

Gratulerer så mye som "prøvere"! ;o)

Jeg vil jo si dere er det nå, når dere ikke bruker prevensjon.

Skjønner at du vil ha det bekrefta da, men jeg hadde ikke giddi å mast om det nå, hihi. Hadde bare vært fornøyd jeg nå! ;o)

Lykke til da!

Er jammen ikke sikker på om det er mensen jeg har fått?! Blødningen er ikke kommet igang enda ihvertfall. Har ikke noe blod i bindet og ikke i do etter at jeg har tisset. Er bare når jeg tørker meg at det er litt utflod med blod i... ikke mye, bare pittelitt. Og egentlig ikke blod heller, men utflod som er litt farge på.

(Håper ikke dette ble litt ekkelt beskrevet :S)

Kan jo være at det er slik på grunn av at det er andre mens etter at jeg sluttet på pillen? Eller kan en blø litt selv om en er gravid? Blir jo helt paranoid av dette "prøveprosjektet" ;)

Jeg har ingen symtomer på at jeg skulle være gravid, så tviler på at jeg er det. Eneste som er unormalt fra vanlig er at jeg har hatt mye hodepine den siste uka. Har perioder med hodepine hver dag. Ellers er det murring i magen - som jeg vil tro er ett symtom på at mensen klommer?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...