Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei...

Trodde at TR hadde kommet. IKM imåra og begynte å spotte litt på torsdag og fredag,men så stoppet det helt og nå lurer jeg på om jeg kan være gravid.Hadde litt(!) frisk blod på torsdag også. Kan det mon være festningsblødning så nær IKM?Testa for en uke siden og den var negativ,men var vel for tidlig?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8975922-n%C3%A5-skj%C3%B8nner-jeg-ingenting/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hej... jeg kan desverre ikke svare deg om det var festeblødning, om du er gravid, eller om det var mensen din som var for tidlig. men. jeg er i samme situasjon som deg! så lurer fælt på om du har fått tatt en test? og hvordan det går??

jeg har ikm nå på onsdag (18 april)

MEN, for en time siden kom mensen! først ferskt blod, så lys spotting...

er jo 4 dager til ikm, og har aldri fått mensen før tiden før..........

håper for oss begge at vi har hatt en sen festeblødning da??=)

jeg er 10 DPO...(beregnet EL 5 april... 32 dager syklus.)

Hei. Er ikke i helt samme båt som dere men lurer å på om jeg har en festeblødning. (har lagt inn eget innlegg) Har blødning etter bare en ukes pause fra mensen men ikke på nært så mye som under mensen. Så jeg lurer å fælt.. å hvor tidlig etter man kan ta en test..;) har testene liggende i skapet.. tok en EL test i går som var svak, og samleie... hmmm....

Du må si hvordan det går..=)

Hei-hei!

Takk for svar....Har fremdeles ikke fått mens og kommer nok til å ta en test i løpet av dagen. Men tør ikke å håpe på noe...blir såååååå uendelig skuffet om ikke jeg er gravid. Prøvd i 8 mnd nå, så er godt deppa. Første mann satt på første forsøk,men nr.2 skulle tydeligvis ikke være så lett å få til.Men kommer vel etterhvert. Da jeg gikk gravid med første mann blødde jeg litt i uke 8. Kan jo henne at man blør litt i begynnelsen pga homonpåvirkning?Ikke vet jeg....syns bare dette var litt rart:-/

Skal melde ifra når jeg har tatt test...om jeg tør:-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...