♥Tullerusk♥ Skrevet 14. april 2007 #1 Skrevet 14. april 2007 Kanskje ikke så rart... det er jo lørdag... hehehehe Bare jeg som ikke har noe å¨gjøre på en lørdags kveld/natt... haha
"s-gravid" Skrevet 14. april 2007 #2 Skrevet 14. april 2007 hei! jeg har heller ingenting å gjøre på... hvordan går det?? Er ikke så flink til å være aktiv her inne ,men jeg prøver en gang i blandt...skippertak;-)
-Mariposa- Skrevet 14. april 2007 #3 Skrevet 14. april 2007 Jeg er her jeg og... bare har ikke så mye å si for tida. Sitter hjemme og surfer på nettet og kjeder meg. Typen har akkurat meldt seg på Facebook så han er hekta... Så han sitter borte i kroken og er helt oppslukt. Tror han og en kamerat har en konkurranse om hvem som kjenner flest folk, og han kameraten har 140 venner eller noe... Vi har ikke prata noe om barn eller sånn på en god stund. Er liksom ikke noe vits i det nå. Vi hadde en kjempefin påske, men siste uka har vi krangla en del (ikke om barn, men om sånne teite småting som dukker opp). Det er kjedelig og tærer litt på, men det er sikkert bare en sånn periode. Vi blir alltid venner igjen etterpå da, så det er ikke så alvorlig. Men sambo er ikke helt i form for tida, tror det har en del å si. Han er trøtt, sover dårlig og har mye vondt i hodet. Blir jo litt bekymra for han for han er jo alltid frisk og energisk. Han starter i ny jobb på mandag, håper han får mer energi da for det er en bra jobb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå