Anonym bruker Skrevet 14. april 2007 #1 Del Skrevet 14. april 2007 Hvorfor er det så mange som sier at de heller ville tatt seg en joint enn et glass vin fordi alkohol er mindre skadelig????????? Hva i alle dager er vitsen med å sammenligne flere rusmidler for å komme frem til hva som er minst skadelig i forhold til hverandre?? Har de siste årene kuttet ut ALLE mine rusmisbruker"venner" og det er jeg så glad for. De sitter der den ene som tror de er mer intelligent enn den andre og skal fortelle om hvor mye mindre farlig det er med hasj enn med alkohol og de er så spesielle og har så mange merkelige meninger og de har ikke den fjerneste ide om hvor forbanna stokk dum de høres ut. HVIS det nå hadde vært sånn at det faktisk VAR mindre skadelig for fosteret at mor tok seg en joint enn å drikke alkohol......ja, hva så?? Det betyr jo ikke at hasjen IKKE er farlig!! Hvorfor ta den sjansen?? Og hva er det m alle dophuer som alltid skal forsvare at alkohol er mye verre enn dop? Jeg var selv et jævla dophue for 4 år siden og jeg er sjokkert over at jeg i det hele tatt kunne være så forbanna uintelligent å gjøre noe sånt. Joda, gøy var det men det har virkelig ødelagt meg som person. Vil dere også risikere å ødelegge dere selv og barnet deres og få et ustabilt sinn og slite med depresjoner og å ikke vite hvor dere har dere selv fra den ene dagen til den andre? Dere ødelegger livskvaliteten deres og har det egentlig kun gøy MED dop. En helg uten dop er jo waste of time, ikke sant? Selv om dere har verdens beste følelse når dere bruker det så vil følelsen resten av livet være på trynet. Jeg er sinnsykt stolt av meg selv som klarte å slutte men frykten av at jeg kanskje vil bli verre psykisk må jeg leve med resten av livet. Frykten for at svangerskapsdepresjonen vil bli verre og kanskje fødselsdepresjon pga at jeg en gang i livet brukte stoff. Jeg vet i allefall hva jeg skal lære ungen min, og det er at dop er latterlig! Gud så mange rare mennesker jeg har møtt og de er skadet uten å vite det selv!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8975566-jeg-blir-s%C3%A5-utrolig-irritert-over-hvor-mange-umodne-folk-som-finnes-der-ute/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. april 2007 #2 Del Skrevet 14. april 2007 Kan hende det er det beste for enkelte å kutte ut all rusbruk, og hvis det er den livsstilen du er mest komfortabel med, så er det kjempeflott at du har kommet frem til det :-) Men du tilhører imidlertid ikke normen på dette området. De aller fleste mennesker i de aller fleste kulturer, i de fleste tide ser ut til å ha et ønsker om å ruse seg med jevne mellomrom. Hvis det er sånn at man ønsker å ruse seg en gang i blant, er det selvsagt at det er hensiktsmessig å diskutere hvilket rusmiddel man vil velge. Jeg forstår at du, som ikke ruser deg på noe om dagen, kan synes at det er uinteressant å diskutere. Jeg syns at denne glorifiseringen av cannabis som rusmiddel er ganske lei. Cannabis er blant de minst skadelige av de mest brukte rusmidlene, men jeg syns ikke man kan lukke øynene for at det tross alt er et rusmiddel og må brukes med måte dersom man skal ha positivt utbytte av det. Enkelte er nesten villige til å gå så langt som å si at det er sunt, og det er det neppe. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8975566-jeg-blir-s%C3%A5-utrolig-irritert-over-hvor-mange-umodne-folk-som-finnes-der-ute/#findComment-8975742 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå