Gå til innhold

Skal dere ha lang eller kort medisin behandlingsregime?

Anbefalte innlegg

Ser fra info.brosjyren jeg har fått at det er to ulike behandlingsregimer, en lang med agonist og en kort med antagonist.

Vet dere hvilke faktorer som spiller inn på hvilken behndling man får?

Jeg er 26 år og har tette eggledere.

Hvilken behandling skal dere ha?

Vet dere hvorfor dere skal ha akkurat den behandlingen?

Fortsetter under...

Hei:)

Jeg skal begynne med slik kort bahandling,heldigvis..

For jeg er ganske utålmodig..

Men det kommer ann på om du har regelmessig mens.

Du som har tette eggledere,vet jeg ikke,men har du regelmessig mens,så kan du nok ta kortversjonen;)

Lykke til:)

Hei!

Jeg har vært gjennom 1 IVF forsøk hvor jeg hadde den lange behandlingen ( startet på spray i beg. av februar og hadde uttak 16. mars, innsett 18. mars) Dessverre negativt resultat. Jeg fikk ut kun 2 egg.

Nå skal jeg i gang med nytt forsøk, men da med kort-versjon ( flair-up). De skulle prøve det for å se om det ble flere og bedre egg å ta ut. Så det kan jo bli spennende. Håper i allefall at det er det som skal til for meg C";)

Lykke til med forsøk!

Klemmer fra

Hei

Jeg skal i gang med kort behandling i mai. Skal til Nordica. De mente det var litt gammeldags med den lange behandling. Jeg ble litt nervøs i og med at det virker som at de fleste her har vært gjennom den lange. Jeg tar gjerne en lang behandling hvis det sikrer utvikling av flere egg, men de mente at det ene i utgangspunktet ikke var noe bedre enn det andre på den fronten, det kom helt an på kroppen min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...