Gjest Skrevet 14. april 2007 #1 Skrevet 14. april 2007 Jeg har denne kalenderen men lurer på en ting. Dag 1 er jo første dag av siste mens. Det er greit,jeg fikk positiv el test på dag 18,"normalt" er jo ca dag 14. Jeg testet positivt graviditetstest på dag 33(jeg har lange sykluser på 30-33 dager), i følge babyverden der jeg regnet ut hvor langt på vei jeg er(regnet utfra når jeg hadde + EL test), så er jeg 4+3 i dag,men i kalenderen havner jeg på uke 5, faktisk 5 dager ut i uke 5. Kan noen forklare meg hvorfor jeg havner på forskjellige uker? er kalenderen lagt opp til en normal syklus på 28 dager?
mamman til leon og Noah Skrevet 15. april 2007 #2 Skrevet 15. april 2007 hei det høres kanskje ut som at den er det.. men da skal du legge til de ekstra dagene.. men kan du ikke beregne terminen her inne? da kan du taste inn syklus og alt
Oslo-81:) Skrevet 15. april 2007 #3 Skrevet 15. april 2007 Hei Solstrålen! Jeg har også den kalenderen...og har også vært forvirret:) Det stemmer det du skriver. 4+3 er fire fullegåtte uker + tre dager inn i uke fem. Derfor er du nå i uke fem, men har gått fire hele uker allerede...Håper jeg ikke forvirret deg mer:) Det at du havnet fem dg ut i uke fem, vet jeg ikke. Jeg er 4+6...Lykke til!!
Bdancer Skrevet 15. april 2007 #4 Skrevet 15. april 2007 Hei, jeg fikk heller ikke den kalenderen til å stemme, fordi jeg har en syklus på 30 dager (ikke 28) og eggløsning på dag 17 (ikke dag 14). Kastet den rett i søpla jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå