Gå til innhold

kjenner ingenting


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg er gravid i 8. uke og kjenner ingnenting. Litt småøm i brystvortene og litt stikking i sida, men det er det eneste. Ikke trøtt, ikke kvalm, ikke humørsyk... Skal til lege på tirsdag, men er litt engstlig likevel. Har ikke kjent noe før heller. Mitt første svangerskap. er jeg bare heldig eller kan det være noe annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke jeg heller. Jeg er snart i uke åtte og kjenner kun brystene og litt nederst i magen. Har også lurt på om det er et tegn på at noe kan være galt. Men jeg tror egentlig at det er mange som har det slik. Men det er kanskje vanligere å kommentere smerter, enn ingen plager, derfor tenker man ikke på at mange svangerskap ikke er plagsomme.

 

Om du forstår hva jeg mener?

 

Kjæresten min og jeg har ledd litt av at det hele kanskje er innbilt svangerskap (fordi alt går så fint) - da var det utrolig dumt at vi har fortalt det til noen allerede... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har heller ikke så mye svangerskapstegn..:( Gjør meg veldig bekymret. Litt ømme bryster , vært litt svimmel og for andpusten. Men kvalmen har jeg ikke sett noe til...Selv om andre blir glad så håper jeg at den kommer så er det større håp om at det muligens har gått bra likevel.

 

Men det var meg da:)

 

Trenger jo ikke være noe galt selv om man har få symptomer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe! dere må ha litt samme humor som oss, møllers tran. jeg har sagt det samme. innbilt svangerskap :) Jeg er glad jeg slipper kvalmen, men på en annen måte går jeg hele tiden å leter etter tegn, er jo tross alt 8 uker på vei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er for mange helt normalt. Jeg gikk hele mitt første svangerskap så anti gravid som det går ann, eneste tegnet var at magen vokste og at han begynte å sparke etterhvert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...