Gå til innhold

føde på elverum??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skal føde på Elverum har termin 15 sptember. Vi skal ha nummer tre men har født de to andre på Aker i Oslo . Er derfor veldig interresert i å høre hvordan du er fornøyd med å føde i Elverum. Jeg hadde en litt rar opplevelse. Var på ultralyd der på fredag den 13 og lørdan den 14 så fikk jeg regning på ikke møtt til timer på gyn. pol. pålydende kr 100,- jeg blir litt sånn i tvil da på hva står egentlig i journalen min da de klarer og sende ut faktura på at jeg ikke var der. Har bilder og alt:=)

Hei ja jeg fødte på elverum sist gang også, og var veldig fornøyd, nå har ikke jeg noe å sammenligne med, men det var godt å være der i tiden etter fødsel. hadde keisersnitt da, så jeg fikk være der noen ekstra dager.Som sagt jeg syns det var fint der.

Lykketil, kanskje vi kunne møtes etter fødselen....??

Jeg har ikke hatt noen problemer der etter ultralyd, og fikk god oppfølging forrige gang, da jeg hadde noen ekstra turer dit på ultralyd fordi jeg gikk på overtid. Så da må man bare håpe ditt tilfelle var engangs. lykketil nestegang.. jeg anbefaler iallefall elverum... Kanskje vi kunne møttes??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...