irenemn Skrevet 14. april 2007 #1 Skrevet 14. april 2007 Hei, jeg og min mann skal ha barn, og har bestemt oss for jentenavnet Cassandra Marie, dersom det blir ei jente.. men dersom det blir gutt, så står vi mellom to navn...; Fredrik Emiil og Emil Aleksander hva synes dere av disse to gutte navnene ???
Mammaen til E.S. Skrevet 14. april 2007 #2 Skrevet 14. april 2007 Var fine begge to. Jeg hadde nok gått for Emil Aleksander, da jeg synes Emil er finest med trykk på E'en.
Rosinmamma Skrevet 14. april 2007 #3 Skrevet 14. april 2007 Uten tvil, Emil Alexander. Trykk på i'en er ikkje fint!!!
Gjest Skrevet 15. april 2007 #7 Skrevet 15. april 2007 Emil Aleksander definitivt! Emil i seg selv er et veldig pent navn, skulle ønske jeg hadde en bror som het det;)
prebs Skrevet 15. april 2007 #8 Skrevet 15. april 2007 Jeg ville gått for Emil Aleksander,liker best trykket på E
Synnøve_Solbakken Skrevet 16. april 2007 #13 Skrevet 16. april 2007 Liker Fredrik Emil best! Håper ikke dere får jente da... Grusomt navn...
irenemn Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #15 Skrevet 7. mai 2007 nå synes jeg rett og slett du var ekkel mot meg... det har seg jo faktisk slik at vi liker veldig godt navnet cassandra.......... så nå syntes jeg du var rett og slett slem. FY DEG !!!!!
irenemn Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #16 Skrevet 7. mai 2007 Takk alle sammen for svara deres... ) setter stor pris på det )
Pocahontas Skrevet 7. mai 2007 #17 Skrevet 7. mai 2007 Jeg syntes faktisk Aleksander Emiil var fint, jeg. Med trykk på i, ja.
Marolla Skrevet 7. mai 2007 #19 Skrevet 7. mai 2007 Liker best Emil Aleksander. Syns at dobbeltnavn er penest hvis det korte navnet står først enkelt og greit.
Morango 29.05.2007 Skrevet 7. mai 2007 #20 Skrevet 7. mai 2007 trodde jeg hadde svart her jeg.. neida. så nå svarer jeg Emil Aleksander. Klinger best. Det andre navnet høres ut som en kongelig miss-match. Navn sammensatt som høres rart ut i mine ører.. Sikkert noe med trykk og tonefall, rekkeføkge på navn eller no sånt.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #21 Skrevet 8. mai 2007 Enig med deg, en unødvendig kommentar. Jeg syns Cassandra Marie var fint, og det mener jeg! Av guttenavnene likte jeg best Emil Aleksander.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #22 Skrevet 8. mai 2007 Dersom du virkelig må ha dobbeltnavn, så gå for Emil Aleksander. Skrekkelig lange og tunge navn! Og Emil med trykk på I er ikke pent! Og er litt lei for å si det, men Cassandra er rett og slett bare helt harry - det burde dere spare barnet for. Får dere jente, så nøy dere i alle fall med Sandra Marie. Skulle jeg valgt mellom de navnene du har nevnt, så hadde det blitt Marie for jente, og Fredrik for gutt. Tunge og lange navn er slitsomt! Hilsen en som daglig omgås mange barn, og som er dømt til å måtte lære navn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå