ane_78_IVF_høygravid Skrevet 14. april 2007 #1 Del Skrevet 14. april 2007 Må bare snike inn et innlegg her. Noen fra Madrid her???? Har så lyst til å reise på tur til Madrid, Kanskje også gifte meg der.....!! Men vet lite om Madrid. Noen som har forslag på bra hoteller, hva som er å gjøre, ting man burde se, bydeler man burde holde seg unna... +++ Snakker spansk, da jeg selv har bodd på Costa Blanca, så det er ingen hindring. Håper på noen tilbakemeldinger Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8974028-madrid/
Gjest Skrevet 16. april 2007 #2 Del Skrevet 16. april 2007 Heisann! Jeg bor i Madrid - har bodd her de siste 8 árene. Send meg en pm sá "snakkes" vi ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8974028-madrid/#findComment-8992815
Gjest Skrevet 19. april 2007 #3 Del Skrevet 19. april 2007 Heisann! Fikk ikke pm´en til á fungere, sá jeg limer inn det jeg har skrevet her til deg. Kan vel fortelle deg at Madrid er byen du besóker hvis du er intressert i kunst og museer. Ellers er sentrum-kjernen veldig liten og det er gáavstand til alt. Nár det gjelder shopping sá har jo de fleste store dyre kjente merkene butikker her, samt at det rundt Puerta de Sol er mange smá butikker. Zara-kjeden har jo butikker pá nesten ethvert hjórne.... Ellers har vi calle Fuencarral (opp i fra Gran Vía) hvor det er mange butikker, oxo en del "spesielle" og hippe. Jeg har bodd báde i Barcelona og i Madrid, og hvis du ikke har vært i noen av de 2 byene sá vil jeg faktisk anbefale deg á dra til Barcelona. Den byen har ALT - strand, handlegater, gamlebyen, havna med restauranter.... er den fineste byen jeg har bodd i ) Nár det gjelder Madrid sá har vi ingen "farlige" bydeler. Vi har masse veskenappere rundt sentrum, men jeg har gátt alene pá nattestid og aldri fólt meg redd. Ser du har lyst til á gifte deg her nede -má si at ambassadekontoret er et skikkelig hól - de skulle flytte, men tror ikke de har gjort det enda, sá jeg vet ikke helt om jeg hadde fátt noen fin stemning av á gifte meg der - men det kan jo hende de holder sermonien en annen plass..... Utelivet er topp, du har alt i fra megasvaere diskoteker som Pacha til Joy og Gabana, og til smá barer/diskoteker/Puber i Lavapies-sonen. Et must nár du er her nede er jo á gá pá Rastro´n pá sóndagsmorran (9-14), det du ikke fár kjópt der finnes ikke.... men det er bestandig mye folk - men ei opplevelse. Nár det gjelder hoteller sá anbefaler jeg dere á sóke pá hostaler - paginasamarillas.com og derfra pá hotell-guiden. Unngá hostaler som ligger i Gran Vía (hovedgate og veldig trafikert). Se om du kan finne noen som ligger rundt Plaza Santa Ana, litt opp i fra Sol (100 m). Der er det oxo mye uteliv og da er dere nære alt. Vet ikke helt hva mer si jeg - ettersom jeg har bodd her i over 8 ár, sá er jo alt blitt en "vane" for meg og tenker ikke sá mye pá alt det jeg har rundt meg av severdigheter, restauranter og slikt da det blir en selvfólge. Du fár bare sende meg en pm hvis det er noe mer du lurer pá. Klemmer Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8974028-madrid/#findComment-9032387
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå