Gå til innhold

Gravid igjen etter SA, men mere nervøs enn lykkelig. Andre som har det sånn?


oOoOoOo

Anbefalte innlegg

 

Tok test idag - og den viste GRAVID! Har termin ca 21. desember. Hadde SA (uke 9) i slutten av februar.

 

Syns dette er veldig skummelt og at det er altfor lenge til "risiko-tiden" er over. Har ganske blanda følelser akkurat nå. Håper det går bra.

Andre her inne som har mistet før og som er gravide igjen?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

samme her hadde sa i februar i 7 uke....jeg prøver og ikke tenke så mye på d og leve normalt...

prøver og ikke tenke på at jeg er gravid....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mistet ved MA i Januar. Testet positivt i Mars men pga brun utflod vet jeg ikke om det blir noe denne gangen heller. Men tiden får vise. Prøver og ikke tenke så mye på det og later som om jeg ikke er det.

Skjønner godt du syns det er leit. Men på en annen side så er vi jo fruktbare da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! da har vi termin samtidig vi da! jeg hadde en MA i uke 12(det døde i uke 9) i starten av februar. Er nå gravid igjen etter 1pp, jeg synes også det er lenge til 6 (ca) juni, da risikoen for oss to er mindre. Men jeg prøver å la være å tenke på om det går galt igjen,det har hverken du eller den lille julegaven godt av, hvorfor skal man ta sorgene på forskudd? og kanskje bekymre seg unødvendig? prøv å nyt at du er gravid igjen,og tenk på at de fleste mister ikke 2 ganger på rad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Godt at vi er flere i samme situasjon, og bra at vi har blitt gravide så raskt igjen. Det er vel ikke annet å gjøre enn å ta godt vare på seg selv å håpe at det går bra denne gangen.

 

Hadde vært en super julegave å få!

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er i samme situasjon... har mistet 4 ganger, sist i februar i uke 5, og er ganske saa nervos. har alltid mistet foer uke 6, saa er veldig spent... er 5+4 i dag. ingen tegn til noe galt, saa jeg forsoker aa senke skuldrene. det hjelper litt at vi er utenlands naa, for da har jeg noe aa tenke paa, men er fremdeles urolig. bare jedg kommer meg til uke 7, vil jeg nok foele meg adskillig tryggere.. men dere har jo mistet taalig sent da, saa skjonner hvordan dere har det med bekymringene.

 

haaper det gaar bra for oss alle :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner meg igjen. Er gravid igjen etter MA i uke 18.

Det veksler mellom glede og bekymring. Siden jeg mistet så sent sist er det relativt lenge til jeg passerer den "grensen" i dette svangerskapet, men nå er jeg halvveis.

 

Jeg prøver å fokusere på at sannsynligheten for at det går bra er overveiende stor. Selv om det av og til er lettere sagt enn gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt det tungt denne gangen. Har flere prøverørsforsøk bak oss og har mistet 3 ganger. Jeg har vært alt annet enn rolig denne gangen og har stadige samtaler med gynekologen bare for å få roa ned. Har hatt flere ultralyder også. Hadde en senest i dag og sa til gynekologen min at jeg aldri i livet orker å gå igjennom en svangerskap til, for jeg har denne angsten hele tiden...

Håper og tror at jeg klarer å slappe av nå fremover, da det nærmer seg 12 uker og jeg har sett at alt står bra til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg mistet i ma i uke 17 juni 06,og jeg har også lenge til jeg har noen "grense"for når jeg skal bli rolig......

prøver å tenke positivt jeg....MÅ GÅ BRA!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...