♥Tullerusk♥ Skrevet 14. april 2007 #1 Skrevet 14. april 2007 Synes sånt er super kult...hehehe...Så klart ikke alltid det er riktig, det blir jo forandret hele tiden... Men har så langt (etter å ha gått igjennom svarene jeg har fått) blitt spådd gravid i mai 3 ganger så langt... Dette blir spennende å se...=oD
*tybber* Skrevet 14. april 2007 #2 Skrevet 14. april 2007 Så spennende da!! ;o) Jeg ble jo spådd gravid i mars av ei, og det stemte jo da ikke! Så er jeg blitt spådd gravid på våren av en annen.. Vi får se! *hihi* Tar det med en klype salt ja! =P
♥Tullerusk♥ Skrevet 14. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. april 2007 Ja..Lurt det... Ååå vil så gjerne nå altså...Å få baby... blir jo sliten og lei meg hele tiden for dette er så mye på mine tanker... Jaja..får ta det som kommer... klem
Stinemoj Skrevet 14. april 2007 #4 Skrevet 14. april 2007 Jeg prøvde å skrive jeg da, å spørte om å bli spådd på den laaaaaange tråden... men ikke et pip ennå... hehe... Hadde vært spennende å høre hva en av dem hadde å si! hehe... Satse på at det blir en spire i mai =D Klem
♥Tullerusk♥ Skrevet 14. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. april 2007 Gå på din baby og legg inn en tråd der...Mer aktivitet der enn her,,, Håper på mai spirer til alle sammen... klemme
Blåbærmuffins Skrevet 15. april 2007 #7 Skrevet 15. april 2007 Jeg ble spådd for noen mnd siden og det var helt sykt! Sa ingenting om unger el noe, men spåmannen sa jeg måtte være forsiktig så jeg ikke ble gravid uten at mannen min var helt med på det... Er det mulig...?! Har prata med han før og han er utrolig treffsikker!
Stinemoj Skrevet 15. april 2007 #8 Skrevet 15. april 2007 Jeg ble spådd nå i går tror jeg Eller fikk et svar på innlegg da: Hallo vennen Eg får opp sommeren.Mest sannsynlig juli.Lykke til Hmm... interessant =p
♥Tullerusk♥ Skrevet 15. april 2007 Forfatter #9 Skrevet 15. april 2007 Oj..dette var spennende...hihi... ser at hvis noen ikke er forsiktig og blir prøvere får sommer spirer...dette blir gøy...kommer til å bli tomt her inne da ja..hahahah
Stinemoj Skrevet 15. april 2007 #10 Skrevet 15. april 2007 Huff da =p hehehe... Det kan jo ikke bli tomt her... Jeg klarer ikke å stikke herfra ihvertfall.... =p men jeg har bestemt meg for å dra på apoteket i morgen uansett hvor dum jeg føler meg, å kjøpe en test til.... kanskje det ble en aprilspire alikevel =p Hvis ikke så er jo ikke sommeren så lenge til akkurat da!!! heheh... Moro med spåing altså Man blir nesten litt hekta =p
♥Tullerusk♥ Skrevet 15. april 2007 Forfatter #11 Skrevet 15. april 2007 Ja, man blir det... En liten aprilsnarr på deg kanskje...hehehe..Hadde vært koslig... hadde trengt en opptur her inne nå.. Vet sambo din at du er sen eller...? Kanskje forbedre han på det... Si: " du kjære, er over en uke sen med mensen, så skal ta en test i morgen... så stålsett deg du..er jeg gravid så beholder vi, er jeg ikke det, så "ja...du får finne ut av det selv..,hehehe somemr er ikke så lenge til nei, men vente tiden er laaaaaaaaaaaaaang...hehe
Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 15. april 2007 #12 Skrevet 15. april 2007 Har lagt inn innlegg på siden her men har ikke fått svar... Prøvd dinbaby nå da.. så får se senere... hehe arti og spennende
♥Tullerusk♥ Skrevet 15. april 2007 Forfatter #13 Skrevet 15. april 2007 Her på BIM er det jo nesten aldri noen...Så du har jo større sjanse til å få svar på din baby... Speeeennende...=o)
Stinemoj Skrevet 15. april 2007 #14 Skrevet 15. april 2007 Jada, sambo vet at jeg er 11 dager for sen =P Så vi får bare se hva som skjer... jeg forberedet han på at jeg kunne bli gravid fra vi fant ut at vi kanskje hadde truffet jeg... Så han vet det godt... men tror han velger å ikke tenke så mye på det, han deler ihvertfall ikke de tankene med meg.... men men.... blir spennende å se...!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå