Bea en av hver Skrevet 14. april 2007 #1 Skrevet 14. april 2007 Jeg har en gutt på 18 mnd, og ønsker nå å prøve på et barn til. Har tatt ut siste brettet, og er nå på de hvite og har fått mensen. Hvordan teller dere i forhold til eggløsning?? Dag 1 i syklus blir det da den første dagen med hvite piller? Mest sannsynlig har jeg vel kanskje ikke eggløsning med en gang, men liker å ha kontrollen på syklusen.
Nivea30 Skrevet 14. april 2007 #2 Skrevet 14. april 2007 Hei. Jeg sluttet på pillen for ca halvannen måned siden. Litt over en uke etter at siste pille var tatt fikk jeg en liten blødning som varte to dager. Jeg regnet fra da av, og fikk mensen 26 dager etter den siste lille blødningen. Jeg tenkte og først at jeg skulle regne fra den dagen jeg tok siste p-pille, men kroppen vet jo ikke at man ikke har tenkt å begynne på nytt brett, så forandringene skjer vel ikke før det var meningen du skulle begynne på nytt brett igjen:) He he..hvis du skjønte det jeg mente her:p Vet ikke om jeg har tenkt helt feil i forhold til det å telle dager, men... Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå