Gå til innhold

noen på 130 kg å gravide her inne?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei!

Hvordan følere dere det? er det så forferdelig som alle skal ha det til?

Jeg er gravid med nr to nå, og var 140 kg når jeg ble gravid med førstemann, hadde ett supert svangerskap og stortrivdes som gravid.

Syntes ikke det var tungt i det hele tatt.

Nå får jeg igjen komentarer fra svigemor som sånn: ja bare hun klarer det så.

Hallo hvorfor skulle jeg ikke det??????? har jo netopp gjort det en gang allerede.

blir så forbannet.....

HI

Annonse

Ja det er uansett dårlig gjort av henne å si noe slikt.... Hadde blitt både lei meg og sint.....

Men får å være ærlig, (er 124 kg nå), 14 +3 uker..... Etter alt jeg har lest på internett om overvekt og gravid.... Så har jeg blitt veldig bekymret og lei meg for at jeg ikke klarte å gå ned mer før det klaffet at jeg ble gravid... (gikk ned over 15 kg i fjor, tok pause i jula og gikk opp litt igjen, og nå har jeg gått opp enda mere.... 6 kg i svangerskapet, fordi jeg ikke har væt no flink helt i førsten og i påsken)... nå har jeg dårlig samvittighet....

men skal være flink fra nå av... leve sunt og gå tur men ikke slanke meg enda altså...

Men det jeg ikke fatter å begriper er at vi fikk hjelp av en lege til å bli gravid, (pergo kurer), han har aldri sagt et ord om at jeg burde slanke meg eller at jeg må gå ned i vekt før jeg ble gravid.... og vi har vært i kontakt med han i alle fall i over 2 år før jeg ble gravid....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...