Gå til innhold

14+6 og føler ikke at jeg er gravid:(

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kjenner heller ingen ting. Før var jeg både trøtt og litt uvell, men nå er alt som før. Tror det er gangske vanlig i denne perioden, før man begynner å kjenne liv, og det kan jo ta mange uker enda! Får bare prøve å nyte det så lenge det varer:)

jeg tror jeg er akkurat like langt som deg. jeg vet ikke helt,nå begynner jeg å bli i bra form igjen,har vært dårlig lenge. følelsen er egentlig bare rar..har aldri vært gravid før,og det er mange tanker som går gjennom hodet iløpet av dagen.. =) jeg prøver å få kjøpt meg babywatcher (sjekk www.babywatcher.no) slik at jeg kan høre hjertelyden liitt oftere enn på jordmorbesøkene..nå er det så lenge siden jeg var til jordmor at det føles så langt borte,de fine små slagene vi hørte der sist..=) da følte jeg for første gang at jeg fikk litt "kontakt", selv om jeg faktisk har sett nurket på ultralyd tildig,da d var mistanke om utenfor livmor. jeg tror at for mange er det tidlig ennå å kjenne særlig til det, du har sikkert ingenting å uroe deg over =) ta deg en tur til jordmor så hun kan berolige deg :)

Eg er 12+1 i dag, og til tross for kvalmen har eg ein ekkel følelse av at eg berre innbiller meg det heile. Ein absurd følelse er det, eg har jo til og med sett knotten på tidleg ul etter blødning... Skal til legen på tirsdag, og håpar på at han klarar å finne hjartelyden då, så eg kan bli litt rolegare.

Vi får trøste oss med at det berre er ca 1 mnd til ultralyd, og at når ein første har vore på ul, så er det ikkje lenge til ein begynner å kjenne spark (eg kjente det for første gong ca 1 veke før ul med førstemann, og daglag frå ul-dagen).

Når ein først er så langt på veg at magen viser og ein kjenner spark, er det betydeleg lettare å ta det litt roleg (bortsett frå at då blir ein hysterisk om ein IKKJE kjenner spark, og så kan ein gå rundt og vere bekymra pga det ;-p). Ein slepp i alle fall å lure på om ein ER gravid eller ikkje...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...