Phantom´ Skrevet 14. april 2007 #1 Skrevet 14. april 2007 Noen som har denne, og vil dele sine erfaringer? Har bare kikket på den på nettet, men den ser veldig "snerten" ut. Stemmer det at "smart"-understellet tar liten plass i bagasjen? Eller er det omtrent som vanlig understell? Fortell-fortell
Gjest Skrevet 15. april 2007 #2 Skrevet 15. april 2007 Eg var å prøvde den i butikken, og eg vart overaska over fleire ting. Dette var ei duo vogn då. Understellet var kraftig, solid men utruleg lett. Eg rista godt i vogna får å sjå om ho holdt seg stabil, og det gjorde ho. Fin enkel og trilla, enkle løysingar, stor bag og enkel løysing, regulerbart og vendbart styre, bremsar på begge sider. Kjempegod å holda i håndtaket. enkel og eltt å legga sammen, tok liten plass. Vart rett og slett veldig fornøgd med den vogna.
førstegangs*mamma Skrevet 23. februar 2008 #3 Skrevet 23. februar 2008 har den. og er så fornøyr som jeg kan bli! den er liten samtidig som den ikke er så liten at barnet får det trangt. lett å trille. pen å se på osv
Mammaen til 2007jenta Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 jeg har den!! Elsker den! Har brukt den i 5mnd nå og er super fornøyd. God plass i bagen er det også, nå er jenten min litt stor for alderen, men regnr med at jeg kan bruke den i en måned til hvertfall:)
Mamma 10 Skrevet 14. april 2008 #5 Skrevet 14. april 2008 Ett lite tips. Helt identisk vogn på Barnevognhuset i Oslo bare at den heter ABC Design og er i andre farger.Er vist egentlig orginalen som brio har kopiert. Laget på samme fabrikk og er billigere ( du betaler ekstra for Brio merket).Baby shop og Barnevognhuset ligger ved siden av hverandre i ulevålsvn i Oslo. Der kan du få demonstrert Brio hos Babyshop og ABC design hos Barnevognhuset. Litt morsomt synes jeg. Tips: ikke dra på en lørdag da er det fulle butikker og venting.Lønner seg å sjekke pris.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2008 #6 Skrevet 15. april 2008 jeg har den og elsker den..=) men vær obs på at den tar likse stor plass i bagasjen som med et vanlig understell..
førstegangs*mamma Skrevet 23. mai 2008 #7 Skrevet 23. mai 2008 ikke med compact undertellet da. vi fikk plass til den i bilen, men ikke simo eller emmlajunga...
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2008 #8 Skrevet 25. mai 2008 Vær klar over at det finnes 3 ulike understell på denne vognen. Jeg ville styrt unna compact da det har ingen fjæring. Velg heller et av de to andre, vognen blir ikke så mye større sammenlagt uansett.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2008 #9 Skrevet 1. juni 2008 jeg har brio happy med compact understellet.. er super fornøyd med vogna..foreløpig bare brukt bagvogn delen men vogna er lett å trille..understellet tar ikke så stor plass i bilen..men skal du ha baggen på understellet så blir jo ikke baggen noe mindre..må fortsatt ha den på tvers i bagasjen jeg..må ikke det hvis jeg tar av baggen da men... selv om det ikke er fjæring på den syns jeg den er super god å trille uansett... snuppa elsker å sove i den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå