Gå til innhold

Desember: Kvardagstips

Anbefalte innlegg

Alle har me vel nokre ting og tang som me synest er veldigt smart og at andre burde òg fått augo opp for. Kanskje me kunne delt på dei her.

Her er i alle fall nokre små kvardagstips frå meg:

Smarte ting:

Buff – Me er blitt heilt buffavhengige. Bruker det på småtrollet mitt nærast dagleg. Som eitt tynt skjerf / lett lue / under el. over litt for store luer / solhatt. Å så tar det ingen ting plass til å ha med seg som eit ekstraplagg.

Riskjeks – Sukkerfri bestikking som har fast plass i vogna.

Kjekk aktivitet:

Lage tunnel av pappesker ute på terrassen

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8973304-desember-kvardagstips/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette var en lur tråd. Så er det bare å vri hjernen og se om vi gjør noe lurt...

Hmm....

Når lillegutt griser på klærne, pleier jeg å skylle med vann, ha på en dråpe zalo og gni godt. Zalo tar de fleste flekker, hvis man er raskt ute.

Jeg kjører av og til oppvaskekostene i oppvaskmaskina, da blir de nesten som nye

Bruker smekker fra SparKjøp, sånne frote, med hel arm. Beskytter så mye bedre enn de vanlige smekkene. Lillegutt er umulig å mate, han skal spise selv, og da trengs det beskyttelse...hehe (Fikk forresten det tipset av *Synne* som jeg er tante til)

Gir han et reklameblad når vi skal bytte bleie, da ligger han rolig og mor kan ta bort fulle bleier uten for mye søl, urk

Det med buff var ikke dumt. Kjøpte en til søstra i påsken, skal jammen kjøpe til lillegutt og. Takk for tipset

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...