Gå til innhold

Smurfetreff - hvem kommer?

Anbefalte innlegg

Hallais damer!

Stille blant smurfene her om dagen gitt! Nyter det fine været tenker jeg?

Lurte bare på sånn cirka hvem som kommer på mandag... Mona, Sangsmurf... - noen flere? Tenkte å satse på litt sunt treff med rundstykker. Kanskje vi kan sitte ute til og med hvis været holder seg??

Ha en fortsatt fortreffelig helg!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8973302-smurfetreff-hvem-kommer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heihei!

Jeg tenkte vi skulle ta en tur! :)

Ja, det er ikke mye fart på sidene her for tida.. Jeg har blitt litt lei, kjenner jeg. Gidder liksom ikke logge på engang for å skrive innlegg.. :-/

Pes med kun stasjonær pc i 2.etasje, som i tillegg har ei vifte som bråker mer enn vaskemaskinen som sentrifugerer!! Er på utkikk etter en søt bærbar pc, siden jeg får igjen litt på skatten.. Noen bra&billig og anbefale??

Snakkes! :)

Vi satser på å komme. For øyeblikket er mamma og jeg i Ski hos tante Solveig, men vi kan ikke være så sene med å reise. Vi kjørte tante hjem i går for mamma hadde noen ærend på Ski. Vet ikke jeg, Torbjørn.... hva syns mammaen din om sånne butikkgreier? For mammaen min er knallflink på å finne ut hvor hun får det hun vil ha - og da er det bare å stille som støtte!

Vi kommer muligens litt over 1230 pga kjøringen. Du vet... jeg må ha middagen min kl 11 og det er ikke kjekt å kjøre bil hvis jeg er sulten når vi begynner. Da stopper mamma bilen etter bare en liten stund. I går på vei bort til Ski så fikk jeg grøt i bilen på en bensinstasjon i Ski. Det var ganske mange kule biler der å se på! ;-)

Mamma skal heller sende en sms hvis jeg ser at det ikke blir så greit å komme. Er det greit for deg, Torbjørn?

Vi snakkes!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...