Gå til innhold

Desember: Nå er det jaggu på tide

Anbefalte innlegg

at jeg tar meg en tur innom her jeg også. Får nesten ikke tid lenger synes jeg. Dessuten står datan våres på kottet nå, for det trådløse funker ikke lenger og det er bare der inne vi har kontakt i veggen. Og det er ikke så kjekt å sitte på et malespann der inne i kulda....

Men nå er jeg her iallefall. Har skjønt at det er en del som har mista spiren i magen sin i det siste og det er jo kjempetrist. Stor trøsteklem til dere alle. Har ikke lest alle innleggene enda, ser jeg har litt å lese igjennom, så det skal bli fint å oppdatere seg litt. Her går det i det vante. Har heldigvis ikke vært mye syke i det siste, men Even sliter med feber nå. Men det tror jeg er tenner (igjen!!!!!!!!!!!!!)

Fortsetter under...

Ja, det var jammen lenge siden! Vi har jo vært "klubbløs" noen uker, men heldigvis hjalp det med litt gruppepress, hehe. Desemberklubben må bestå vet du.

Her er det mye med det samme og, full jobb og barnehage og skole. Nå gleder jeg meg til laaaang sommerferie. HM er i full fart om dagene, holder på å ta rotta på søstra si, hehe. Og glad i puppen er han enda, så far får de ikke tilbake på en stund ;-)

Koselig å se deg her igjen. Du får ha vinterjakka på deg, og bure deg inne på kottet av og til.

Klem fra "gamlebyen"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...