Gå til innhold

tok en test nå...

Anbefalte innlegg

og ble en svak svak strek!!!!

Herregud!!! Er jeg gravid eller er det bare testen som lurer meg??!! Tok en test nå, har IKM 18.april og det ble en tydelig, men veldig svak strek! Quick Respons testen... Noen som har opplevd lignende? Eventuelt noen som har fått svak svak strek som allikevel ikke har vært gravide? Håper inderlig den er positiv! *krysser fingrene*

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8972619-tok-en-test-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

hei. Jeg skal heller ikke ha IKM før den 19, men har allerede positive tester. Den første var litt svak, men tydelig strek. Tok en dagen etter med morgen urin og den var soleklar, dette til tross for 6 dager før IKM!!!!! Har brukt billigtester, men også CB sine tester, digital ( var redd for at det bare var mine øyne som spilte meg et puss ifht at jeg så strekene) men på digital kom det klar Gravid frem.. JUHu. Du er nok gravid du også skal du se!!!!

I dag tidlig kom det masse melkefarget utflod (beklager detaljene!) da jeg satt på do. Er det noe som er vanlig tidlig i svangerskapet? Hvis jeg faktisk er gravid da, hehe;-) Kan ikke huske om jeg hadde noe sånn de andre gangene...Har en del "nedtrykk" lengst ned i magen, blir bare mer og mer overbevist om at jeg er gravid:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...