Gå til innhold

Søker barnevakt noen timer på kveldstid av og til på Stubban.

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er en alenemamma på 25 år som har hele omsorgen alene for gutten min som er 19 mnd. Derfor er det meget begrenset hvor mye jeg kan gå ut å være sosial med venner.

Jeg søker etter en barnevakt som kan komme hjem hit noen timer på kveldstid av og til. Det blir etter at gutten har lagt seg.

Vi bor på Stubban.

Send meg mail om du er interessert så får du mobilnummeret mitt der.

[email protected]

Fortsetter under...

Hei hei

I am 20year student from Poland ;) I am going to spend my holidays in Trondheim. Last year I worked there as dagmamma with 5month Heda.

I study English, German and learn norwegian (Jeg snakker litt norsk ;-)

As far as I am concerned you are looking for babysitter?or maybe company for walks? ;-)

I arrive in Trondheim on the 28th of Juni and I am going to stay to the end of August ;-) I will be staying in the Lianvegen (the last trik station)

If you are interested in employing me I would be grateful, or maybe if you need company that's great too ;) I want improve my norwegian and it will be a great opportunity for me ;)

contemporary in my homecountry I also work as a dagmamma and take care of 10months boy ;-)

Let me know what you think +48505318721 or send an e-mail [email protected]

best regards from Poland

Karolina

• 2 måneder senere...

Har du noen tips? Noen du vil dele på kanskje?

Jeg er alenmor til to unger, uten avlastning, og merker at jeg "rakner" litt i kantene. Trenger voksentid, men finner ingen trillepike, barnevakt....

Ei søt snill jente som kunne komme hjem til oss på Lademoen.. Hadde vært luksus!!

• 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...