Gå til innhold

Menssmerter 5 dager etter el....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette vanlig? Hadde el mandag, og fredag ettermiddag fikk jeg mensensmerter, og var forholdsvis sterke konstante smerter.. Fikk nesten ikke sove i går pga dette. var fin da jeg våknet i dag, men nå har det begynt igjen.. Det er vel bare mensen som holder på å bygge seg opp.. husker ikke hvordan det pleier å være.... Men dette er vondt og plagsomt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei...

dette ligner veldig på det jeg hadde for par dager siden...Har forsatt litt vondt, men levbar..

Så for meg virker dette som EL eller festesmerter...For det er jo innenfor området...Har du testet med EL? Eller vet du når du har EL??

Så får håpe det er festesmerter da..=o)

Klem

Skrevet

Jeg måler ikke etter noe som helst jeg. Men etter kalkulatoren hadde jeg med 34 dager syklus el den 9... Og jeg synes jeg kjente noe til el og da. Men er ikke 100%sikker.. Derfor er jeg så usikker på nå¨hva dette er.. Men er sikkert bare kroppen som forbereder seg på mensen...

Men håper seff at det er festesmerter da! hehe

Skrevet

Hehehe..er lov å håpe ja...Etter 3 dager med ferdig mens så fikk jeg vondt i magen og det varte i en uke...og litt ømt nå...

satser på at dere treff EL da..eller?? hehehe...

vel ikke noe annet enn å vente...

klem

Skrevet

hei! etter at jeg sluttet på p piller så har jeg hatt "menssmerter" opptil en uke etter forventet el.jeg har hatt det tre måneder etter hverandre nå så jeg ser på det som vanlig i mitt tilfelle:)

Skrevet

Jeg har ikke tatt ei pille på 2 år jeg da. Og har ikke hatt det slik før som jeg kan huske.. Men så har kroppen min forandret seg for hver syklus og da.. Nye tegn på hver syklus.. Men lengden har vært stabil..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...