Gå til innhold

hun skriker sånn ved puppen, noen som kan hjelpe meg?

Anbefalte innlegg

hun begynner bare å hylskrike etter noen minutter, aner ikke hva det er som plager henne. tror ikke d er utdrivinga som er problemet, for jeg ser at det er melk, og d ser ikke ut som at det kommer for fort. amming på natta og morgen går bra. kan d være at hun ligger vondt, at vi ikke har rettammestilling? kan hun ha vondt i nakken? hvordan merker jeg det

er så slitsomt dette, tårene renner om hverandre på oss her.

hun er forresten 6 uker og vi bruker ammeskjold.

er takknemlig for noen gode råd.

Fortsetter under...

hun har bra med våte bleier, og hun hadd gått opp fra 3500 til 5300 nå på 6 ukers kontrollen. men så er det kun nå den siste uka at vi har begynt å plages med dette. de beste spiseperiodene vi har er når vi ligger i senge (gjør vi bare om morgenen) kan jo prøve det neste gang, men jeg kan jo ikke gå å legge meg hver gang jeg skal amme...? ellers så sitter jeg stort sett likedan om natten som om dagen, men d er j o stille og mørkt da, kan jo være at hun har behov for ro og stillhet rundt seg når hun spiser?

innimellom er det sånn her også, noen få minutter med pupp og så hylskriking.. det som har funket hos oss er å ta henne opp og rape henne før jeg legger henne til igjen. som regel har hun en KJEMPErap på lager disse gangene, og hun raper som regel ikke ellers ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...