Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 14. april 2007 #1 Skrevet 14. april 2007 jeg hadde provd i 14 eller 15 pp. hadde i den tiden klart aa miste 3 ganger. tre av gangene i uke 5, eller rett under. (kom aldri lengre enn uke 5) Har ogsaa mistet en gang i uke 6, men da visste jeg ikke om graviditeten, og gikk paa medikamenter. hadde begynt aa gi opp, og var veldig lei. mistet sist i februar, men da fikk jeg hjelp. jeg fikk pregnyl proyter, og pergotime. ikm var den 5 april. som jeg fra foer har erfart, er mitt sikreste tegn paa graviditet, min totale overbevisning om at jeg ALDELES IKKE er det. og slik foeltes det naa. jeg tok test dagen foer ikm. negativ. faen tenkte jeg. dagen etter ikm testet jeg igjen, men da med bare en times lagret urin. skyggestrek... jeg kjopte en til paa apoteket, og holdt meg i 5 laaaange timer. paa clear blue kom et tydelig kryss, og jeg ble veldig glad.. mine symptomer var/er *trott *humoersvigninger *halsbrann *stikking i magen *oppblaast *liker noe jeg egentlig ikke kan fordra *sterk luktesans saa naa er jeg 5+2, og har termin 15 desember. nyydelig gave sier jeg :-)haaper jeg faar beholde. hver dag er en velsignelse. masssssse babystoev, men mest av alt til dollypopp og turbo. dere fortjener det virkelig!!!!!!! ser dere snart inne paa 1 trimester :-) *******************************babystov*******************************
PeggyPreg Skrevet 14. april 2007 #2 Skrevet 14. april 2007 Gratulerer!!!!!!!!!! Lnsker deg all hell og lykke............og knabber med meg litt baybystøv!!!!! Kos deg i tiden framover, dette var velfortjent!!!
Stoltmai mamma:) Skrevet 14. april 2007 #3 Skrevet 14. april 2007 Leste historien din, vil bre gratulere så masse... Håper alt går bra.... Min test viste negativ i dag, er to dager over tida. Mine symptomer er Såre pupper(ekstremt såre) Vondt i magen stikninger i magen Masse på do. Drikker mye
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 14. april 2007 #4 Skrevet 14. april 2007 hallo!! må bare få gratulere igjen:-) nå som du har fått denne sprøyten så klorer nok spiren seg fast. det er så fortjent nefm!! håper du koser deg på ferie,misunner deg skikkelig! masse lykke til videre! klem fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå