En Prins + Prinsesse Skrevet 14. april 2007 #1 Skrevet 14. april 2007 i går kveld når jeg hadde lagt meg trur jeg at jeg kjente for for første gang at babyen min hikket.. jeg er i uke 34, å da er det vel vanlig å kjenne det? det kjentes nesten ut som små spark i hele magen, bare at det var jevnlige spark... kan dette være at ungen hikker??
har fått lita pia Skrevet 14. april 2007 #2 Skrevet 14. april 2007 jeg har hvertfall kjent at min baby hikker helt fra 28 uke..er nå 32 uker..og den hikker fortsatt, spes etter at jeg har spist;)
En Prins + Prinsesse Skrevet 14. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. april 2007 jøss.. har bare merket det en gang jeg... hvis det var hikking da.. litt usikker.. å det begynte plutselig...
Mia_I Skrevet 14. april 2007 #4 Skrevet 14. april 2007 Jeg kjenner det som sånne regelmessige rykninger som varer en liten stud. Ikke så hardt som spark. Og så gir det seg etter en liten stund. Er i uke 34, og har kjent det noen uker nå.
MAMMA1 Skrevet 14. april 2007 #5 Skrevet 14. april 2007 Jeg er i uke 36 men har kjent det lenge.Dette er andre sv skap og hikkingen er ikke til å ta feil av...små svake regelmessige dunk. Jeg merker det ned mot underlivet, sikkert fordi babyen ligger med hodet i bekkenet.Hikker veldig ofte synes jeg, men det er bra trening for lungene:-)
pipp 07.05.07 Skrevet 14. april 2007 #6 Skrevet 14. april 2007 Er så innmari lei av den hikkinga!!! ;) Bebisen min hikker og hikker og hikker!!! og det varer enkelte ganger i ti min... Blir litt lei av den regelmessige hikking ja.. hehe Er nå i uke 37 og gleder meg til bebisen heller kan hikke på utsiden av magen min..
#Aurora har tre gutter# Skrevet 14. april 2007 #7 Skrevet 14. april 2007 Kjente ikke den hikkingne før jeg var rundt uke 33 jeg...syns det er kjempe koslig og kjenne det.Men nå hikker den ikke så mye..hehe.Men det er nok hikking det du kjenner ja..små dunk.
2småihus!:) Skrevet 14. april 2007 #8 Skrevet 14. april 2007 Jeg har også kjent hikking et par ganger nå, er 29+1 nå...var usikker på om det var det første gang jeg kjente det,men i går var jeg ganske sikker...små, rytmiske "dunk" nede i magen.. kosli!
En Prins + Prinsesse Skrevet 14. april 2007 Forfatter #9 Skrevet 14. april 2007 jg har bare kjent det en gang.. men det er vel litt opp og ned hvor mye folk kjenner det... da er det garantert hikking jeg kjenner... hihi:) morro...
tottila Skrevet 14. april 2007 #10 Skrevet 14. april 2007 Jeg har kjent hikking så lenge jeg kan huske. Er nå i uke 39 og han hikker mye fortsatt...
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 14. april 2007 #11 Skrevet 14. april 2007 Tulla mi hikker også veeeldig mye! Og jeg kan ikke huske når jeg kjente det første gang, men det er en god stund siden nå! Syns det er koselig jeg
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 14. april 2007 #12 Skrevet 14. april 2007 det er kanskje noe av det som har vert mest forskjellig i mine to svangerskap- med første jenta var det hikking maaange ganger dagen, hele svangerskapet denne gangen kjendte jeg det første gangene rundt uke 20 tror jeg, eller littegranne mer, men siden den gang har ikke babyen hikket i det hele tatt?? kanskje kanskje en gang kanskje... synest det er helt merkelig jeg, at hun aldri hikker???......
A.C.G. Skrevet 14. april 2007 #13 Skrevet 14. april 2007 Jeg har også begyndt å registrere at babyen hikker nå.. tror kansje hun har hikket en stund, men det er nå i det siste (etter at hodet er festet) jeg kjenner det best..
cizeta Skrevet 15. april 2007 #14 Skrevet 15. april 2007 Jeg må alltid bare smile når vesla mi setter iagng med hikkinga, det ER så søtt......Du er ikke i tvil når det er hikking, kjennes akkurat som om du selv hikker, bare mye svakere selvføgelig, koslig :-)
En Prins + Prinsesse Skrevet 15. april 2007 Forfatter #15 Skrevet 15. april 2007 er det vanlig å ikke kjenne no hikking i det hele tatt da?? blir nesten litt bekymret siden jeg bare såvidt har kjent det en gang.. alle sier de har kjent det mange ganger og leeenge...
cizeta Skrevet 15. april 2007 #16 Skrevet 15. april 2007 Jeg er i uke 39 nå, og det er ikke sååå veldig lenge siden det begynte, kanskje rundt 34 med meg også, så mest sannsynlig vil du kjenne det oftere framover :-) Uten at jeg vet det for sikkert, så vil jeg tro at det er normalt å ikke kjenne noe oxo. Det kan jo være at det er så svakt at en ikke tenker over at det er hikking.
77modell Skrevet 15. april 2007 #17 Skrevet 15. april 2007 Jeg er 30+5 å har kjent det noen uker nå. Jeg er av de som syns dette er plagsomt. Men dette er en skikkelig hikke bebi! Holder på lenge flere ganger daglig. Hadde det sånn med den første også, som også var jente. Syns å huske at jeg leste en plass at jentebebier hikker mer.....hvorfor sjønner jeg ikke men, det stemmer her ivertfall for vi venter jente
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 16. april 2007 #18 Skrevet 16. april 2007 Jeg kjente hikking første gang etter jeg drakk cola, husker jeg! Jeg var 33 uker på vei. Det er da det er mest vanlig å kjenne det første gang, leste jeg på babyverden. Etter det har han hikket jevnlig, ofte hver dag. Det syntes utenpå magen min fra første gang! søtt!
LoveInMyTummy Skrevet 16. april 2007 #19 Skrevet 16. april 2007 Jeg kjente det for første gang i uke 30, som var i sist uke. Kjentes ut som rytmiske små dunk på den ene siden av magen:) Var egentlig litt usikker på om det var hikking, men etter å ha lest alle innleggene her så ble jeg sikker:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå