Christinamamma Skrevet 14. april 2007 #1 Skrevet 14. april 2007 Hei.. ser det er flere som har termin rundt den 21-22 desember.. Lurer derfor på når tok dere en test og den visste positiv??
En til! Skrevet 14. april 2007 #2 Skrevet 14. april 2007 Hei du, jeg tok test 2. påskedag (mandag denne uken), egentlig litt tidligere enn planlagt, så fikk litt sjokk da den viste "gravid". Har tatt noen tester til denne uken, alle har vært positive. Er utrolig glad, men redd samtidig - for at ting skal gå galt. Skal til legen til uken. Enn du, da? :-)
anonymus 2 små Skrevet 14. april 2007 #3 Skrevet 14. april 2007 Jeg tok en test i går, fredag 13.. Og den var positiv, har etter mine egne beregninger termin 24 des. Håper alt går bra, det er jo så mange som skriver om SA og MA....
Christinamamma Skrevet 14. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. april 2007 hei.. tok tilfeldig en test i går, og den viste positiv med engang.. har en datter på 15 mnd og en gutt på 6 år og begge gangene har jeg gått to uker over menstrasjon før jeg har tatt test og da har testen ikkje visst "gravid" med engang.. syntes bare det var litt rart..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå