Gå til innhold

Dere som får Reductil på resept

Anbefalte innlegg

Ville bare informere om noe:

Be apoteket lage spesifiserte kvitteringer når dere henter ut disse, disse kan du bruke til evt særfradrag på selvangivelsen! Jeg brukte disse over 2 kalender år og fikk gjennom dette på selvangivelsen hvert av de to gangene.

Og lykke til med livsendringen, selv gikk jeg ned 20 kg og har holdt meg stabil i 1,5 år nå :-)

Fortsetter under...

må passe på hva jeg putter inn den dag i dag... Forsøker å holde meg mer aktiv enn da jeg gikk opp. I tillegg spiser jeg aldri kjøttdeig mer, den er byttet ut med karbonadedeig. Det er ikke bare enkelt, og jeg må liksom tilbake på skjerper'n titt og ofte for jeg er ikke såå flink til å holde den sunne linje bestandig. Benytt tiden på pillene til å øve inn nye vaner er nok det beste tipset jeg har :-)

Takk korse

Føler at det å omlegge vanene er jeg i full gang med, i går så hadde vi jo litt anderledes middag etter som det var lørdag, kebbab, men jeg klarte bare halve av en liten uten chips eller dressing, og da lørdags godtet kom på bordet, fristet deg meg ikke engang. Helt sykt, jeg var den som spiste halve skåla for meg selv. Og jeg har spist mere frukt og grønnt den siste uka enn jeg har gjort i hele 07, så jeg er stolt av meg selv jeg.

Men skal huske rådene dine, takk for tipsene.

Mvh Inger

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...