vårina Skrevet 14. april 2007 #1 Skrevet 14. april 2007 snufs..snufs..Var ganske så sikker på at spiren hadde satt seg fast,selv om det ennå var noen dager igjen til ikm. Men den gang ei..våknet opp i dag me murrende mens smerter og etter ett toalett besøk,så var statusen ikke gravid:( Ja ja solen skinner og livet går videre..hihi Når eg tenker etter så er det vel bedre med januar baby..eller hva mener dere jenter?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 14. april 2007 #2 Skrevet 14. april 2007 Samme her=( Våknet opp med tantebesøk *snufs* Jeg tenker som deg at det er bedre med januarbaby, så vi får satse på det=) Sola skinner, og vi får håpe at det påvirker fruktbarheten denne mnd. Man må jo prøve å tenke positivt;-)
babygullz <3 vilde Skrevet 14. april 2007 #3 Skrevet 14. april 2007 huff.. så kjedelig for deg da...=/ Nå krysser jeg fingrene for at du har en spire som sitter neste pp=D ha en fin lørdagskveld
rampejenta - ny spire Skrevet 14. april 2007 #4 Skrevet 14. april 2007 huff samme her.. men vi får håpe på at vi får januar baby i 2008..
MegOgAlleMine Skrevet 14. april 2007 #5 Skrevet 14. april 2007 Hei! det var det jeg tenkte også. men var så innstilt og sikker på at det ble desember. men nå går vi for januar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå