Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Føler med deg... er også på rg 16 og har testa negativt i dag :-( etter å ha testa positivt på en test og blodprøve denne uka. Har ikke fått noen blødninger og smerter enda, men regner med at det er like om hjørnet.

Har hatt 4 spontanaborter tidlig i svangerskapet (uke 7) og kroppen har ordna opp alle gangene - er så tidlig enda at stortsett klarer kroppen jobben.

Ta vare på deg selv. Klem,

Huff, det er da ikke slik det skal gå...

Jeg tror ikke det er nødvendig med utskrapning så tidlig, og i og med at du blør ordner nok kroppen opp selv.

Men dette har legene mer greie på enn meg...

Trøsteklemmer....

Dette trodde jeg ikke jeg skulle lese, Lys i mørket. Jeg tenker på deg og fikk grøssninger over hele kroppen da jeg så overskriften din.. Håper kroppen ordner opp selv slik at livet fort går videre. Jeg har ikke ord, men sender deg en stor og god klem, selv om det ikke er noen trøst i en slik situasjon. Klem fra meg

Annonse

Nei og nei, det var trist..............;-( Føler med deg og håper du har det bra etter forholdene.........

Jeg begynte å blø på dag 13, har blødd mye et par dager nå. Er helt skutt, uggen og fæl ( spydde hele natt til torsdag ).

Har egentlig svar på mandag da men, tviler på at noe som helst er igjen "inni" der. Så jeg kjenner hvordan du har det!!

Du må bare prøve å ta det med ro, det er så lite vi kan gjøre.

Klem

Annonse

Nei, nei, nei, vennen min!!!

Dette var trist! Jeg mistet selv i helgen, vet hvor sårt det er.. Tror nok du slipper utskrapning.. Så tidlig klarer kroppen som regel å ordne opp selv.. Har du tatt plodprøver for å sjekke hcg'en?? På torsdag var min på 679, idag 73..Håper du kommer deg raskt og kan starte opp igjen med nytt forsøk:)

Stooooor "knib" fra

Hei Eirin og Lys i mørket. Jeg har tenkt så mye på dere.

Håpet det skulle gå bra likevel... Dette er virkelig trist og tøft. Sitter med klumpen i halsen. Sender dere begge en stor klem, og håper og tror vi alle havner på "gravide slitere" i løpet av 2007 :-)

God klem fra meg

Trist å lese, lys i mørket...

Jeg har dessverre litt erfaring..

Du får nok ikke en utskrapning allerede nå. Jeg er midt i det samme nå, testet positivt på blodprøven på RD15 (87), begynte å blø RD17 (var ikke et sekund i tvil om at det var tanta..) På RD18 var hcg 37, og jeg visste at jeg hadde mistet. På klinikken følger de meg til min hcg er nede på under 5, derfor kom jeg til ny BP etter påskeferien, og da var denne steget! -men ikke nok... Nå går jeg flere ganger i uka, og i dag var hcg på 636 - på RD35. På torsdag skal jeg til UL for å se hvor hcg'n produseres, er det i livmora eller i eggledern?? -Har ingen tro på at det blir baby av dette, så håper jeg kan null-stilles igjen snarest mulig. Har dessverre prøvd dette 2 ganger før og begge gangene endte det med utskrapning i uke 11. Det tok også 7 uker før jeg fikk igjen mensen, så det er jammen lang leveringstid på våres drømmebaby!

Ønsker deg lykke til videre! Du vet ihvertfall at du nå kan bli gravid :o)

mange trøsteklemmer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...