Gå til innhold

ung og gravid

challenge *stolt mor*

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, er ny på den siden her. =)

Fikk vite i går at jeg er gravid, kjæresten min og jeg gleder oss sykt til å få barnet!

Selv om kjæresten min, moren hans og moren min står bak meg og kommer til å støtte meg 100%, trenger jeg veldig mange gode råd, kanskje noen å snakke med som er i samme situasjon..!?

Alt er så nytt for meg og jeg er veldig forvirret, hvor skal man begynne? Hva er det første man overhodet bør tenke på?

Hvis dere har gode råd så vær så snill og send en melding til meg! Takk i forveien!

Ha fortsatt en fin dag! =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får si velkommen jeg som bor her inne da :P

gammel er du da? hvor er du fra? langt på vei? nskjerrig

Skrevet

Å tusen takk! jeg er 19 år og bor i Moss! Er ikke langt på vei, har nettopp fått vite det..

Skrevet

så med andre ord du ser ikke ut som en tjukkerull enda lol

VELKOMMEN TIL OSS:)

Gratulerer!

Bare å spørre i vei. Kjempemange trivelige folk her som aldri blir lei av å snakke om det du lurer på:)

Klems

Skrevet

gratulerer så masse!!

Skrevet

gratulerer og velkommen! :)

Skrevet

Hei!

Velkommen hit og gratulerer sååååååååå masse.

Det er ikke så mye å tenke på enda egentlig. bruk tiden til å glede deg sammen med kjæresten din. Det er mer enn nok tid senese i svangerskapet til å ordne ting og tenke.

Og er det noe du lurer på, alt mellom himmel og jord, er det bare å lufte tankene her inne. Det er stor sett kjempe koslige damer inne her

( OBS: Det heder at det er noen anonyme innom her og slenger litt med leppa, men det er ingen ting å tenke på.)

Ønsker deg masse lykke til=)

Skrevet

Gratulerer så masse, og velkommen hit. Håper du vil trives =) Her er det mange hormonelle som vil krangle og diskutere, og mange anonyme som henger ut andre, men man må bare heve hodet og drite i slik. Spør om alt du lurer på, så skal vi gjøre det beste for å svare deg =) =) Lykke til videre...

Skrevet

velkommen og gratulerer så mye :)

her er det bare å spørre i vei, du finner mange her som hjelper deg på den ukjente veien du nå beveger deg på :)

jeg selv har fått mange gode svar fra de som er her :) jeg er 21 og er fra finnmark men bor i troms :) venter min første :)

Skrevet

ååå tusen takk! =) Jeg kommer til å spørre dere om alt mulig rart..bare sånn at dere vet det =P

Nei men altså tusen hjertelig takk for at dere vil svare på de forskjellige spørsmålene! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...