*Bolle-i-ovnen*<3 Skrevet 14. april 2007 #1 Skrevet 14. april 2007 Det ble mye tull i går og jeg gadd ikke begynne og diskutere med dere da... grunnen til at det ble som det ble er at min søster har tilgang på samme data og jeg visste ikke at hun var inne på dise sidene, men jeg skjønte jo det når det ble så mye oppstyr.... Jeg spurte henne i går og hun har holdt på og bytte nick fram og tilbake når hun har vært her inne så jeg ikke skulle oppdage noe... jeg har ikke vært her inne på lenge så det er vel grunnen til at jeg ikke oppdaget det før.... håper dette er tilgitt og at jeg ikke har skuffet noen... stoor klem
Madam-mim Skrevet 14. april 2007 #2 Skrevet 14. april 2007 Det er vel sånn som kan skje:) Leser at andre sier du var flink da du spådde her før. Lurer på om du kunne ha sett på meg og. Er morro med "nye" som kan se. Lurer på graviditet. når, kjønn, og hvordan svangerskapet blir. og om jeg kommer inn på skolen jeg har søkt på til høsten. min fødselsdato 16.03.84 sambo 14.08.73 håper du har lyst:)
Lykkeligmammatiltre Skrevet 14. april 2007 #3 Skrevet 14. april 2007 så både du og søsteren din er født i 85? nei jeg tror nok de fleste skjønner at dette ikke er sant! skjerp deg!
*Bolle-i-ovnen*<3 Skrevet 15. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. april 2007 vi er tvillinger så det går fint det skal jeg si deg....
Dotten Skrevet 15. april 2007 #6 Skrevet 15. april 2007 En stund siden jeg var inne på dette forumet, så jeg har ikke fått med meg dette. Men uansett, bra du er tilbake da Velkommen, velkommen!
nattinatt Skrevet 15. april 2007 #7 Skrevet 15. april 2007 Hallo Og velkommen tilbake.Det var masse som stemte sist du spådde meg,og det var nok før eg begynte å spå her inne.Om du har lyst kan du få sjå på oss,om me bestemmer oss for ein liten til,eller om det blir sterilisering .Eg er født 04.05.68,og mannen er født 13.05.65
*Bolle-i-ovnen*<3 Skrevet 15. april 2007 Forfatter #8 Skrevet 15. april 2007 jeg føler at det er en av dere som vil ha baby og en av dere som er mer usikker, men jeg ser for meg at det blir en liten en til om ikke altforlenge... og etter denne så blir det nok sterlisering...
nattinatt Skrevet 15. april 2007 #9 Skrevet 15. april 2007 Hallo Og tusen takk skal du ha.Ja det er så sant som du skriver.Ingen grunn å tvile på deg iallefall.Akkurat sånn det er.Eg er meir i stuss frdi det har vore så mykje ekstra med minsten,særlig med søvn,og kolikk som baby(heile første året)Og mannen vil nok meir hive seg uti det.Og det kan nok være stor sjangs for at det blir ein til.Og som du deier,sterilisering garantert etter fødselen.Bere håpe eg hadde klart å overtale han,Men det spørs.Men du,blir det ein bedre baby tid denne gongen???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå