Gå til innhold

Idag er første vårdagen !

drømme*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, er det ikke deilig! (og, litt avslørende at jeg nå sitter foran pc'en og ikke er ute i det fine været, er bare en kjapp tur innom fordi den stod på...) Skal ut igjen nå, holde på litt i hagen. Deilig med vår, faktisk så føler jeg at alle går i dvale helt til solen kommer frem, og nå kryr det av folk i gaten jeg bor. Ser dem nesten ikke på vinteren, men nå er alle ute med sine små og store prosjekter. Det er skifting av dekk, noen skal male hus, bygge på, lage nytt gjerde, andre holder på å gjøre det fint i hagen. Det er så koselig synes jeg.

Så morsomt at du kjenner spark, det gjør det mer virkelig at det faktisk er en liten baby i magen. Jeg smiler hver gang jeg kjenner sparkene, så for tiden er jeg veldig glad, mye aktivitet her også!

Ha en strålende dag og helg!

Ja været er helt vanvittig. Har vært mye ute i dag. Har en aktiv 2-åring som fikk seg trehjulsykket i dag så da var det bare å sette seg ute på plattingen utenfor huset og se på lillegutt og nyte været.

Har så mye vann i føttene nå at jeg klarer nesten ikke å gå - så da er det veldig greit å bare kunne velte seg ned i en stol utenfor døren :-)

Skal ha keisersnitt om 4 dager. Gleder meg ekstra nå til å komme hjem nå som været er bra. Skal bli mange fine trilleturer.

Ha en fin dag og god helg alle sammen!!! :-)

Er det ikke første sommerdag, da? Trodde det,men spiller ingen rolle. Godt og varmt hos oss også, 18 grader i skyggen. Jeg har også følelsen av at folk går litt i dvale om vinteren, treffer nå plutselig folk igjen som en ikke har sett siden juletrefesten.....Når minstemann ble født 18.april, var det også 18 grader.

Hei igjen :-)

Selvfølgelig er det visst sommerdag..hm.. er litt treg jeg..men er fortsatt snø i fjellet og på jordene her så stokka litt feil :-))

Huff, inatt vart jeg redd.. gikk på do og så var det rustfarge på papiret.. æææ....ringte føden for å snakke med noen der, og gyn sa det mest sannsynlig bare var irritert slimhinne på livmorhals pga samleie... hm..håper han har rett..har forrige fødsel friskt i minne. Det var hastesnitt i uke 34 pga morkakeløsning.

Er jo bare i uke 22 nå så det er altfor tidlig til at knøttet kan bli født.

Ja, det er en fantastisk dag i dag. Jeg våkner opp hver morgen og må klype meg i armen for virkelig tro at det endelig er en spire i magen min. Det må være deilig å komme så langt at man begynner å kjenne sparkene hver dag, slik at man vet at det er liv der inne.

Jeg måtte le litt for meg selv i går. Vi hadde en del middaggjester på besøk. Mannen dro på polet og kjøpte alkoholfri rødvin til meg slik at ingen skulle fatte mistanke. Det funket veldig bra !!! Vi skal holde hemmeligheten vår helt for oss selv iallefall til etter UL i uke 7-8. Jeg verker jo litt etter å fortelle søsteren min om dette, men samtidig er det godt å bare ha oss selv å forholde oss til akkurat nå.

Ha en strålende dag, damer !!!1

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...