Anonym bruker Skrevet 14. april 2007 #1 Skrevet 14. april 2007 Noen som har forslag til navn på T og/eller A? Både guttenavn og jentenavn
prysseluskan Skrevet 14. april 2007 #3 Skrevet 14. april 2007 Ja, har en hel haug med forslag... men begrenser meg til disse: Ada Agnes Ane Thelma Tuva Tiril Amund Alvin Aksel Theodor Truls Torjus
Anonym bruker Skrevet 14. april 2007 #4 Skrevet 14. april 2007 I litt ulike stiler: Abel, Adam, Alfred, Alvar, Agnar. Agnes, Anna, Alva, Alba, Ane. Thor, Torje, Trygve, Tarjei, Trym. Tuva, Telma, Tine, Torunn, Tora.
StorkeMammaen Skrevet 14. april 2007 #5 Skrevet 14. april 2007 Alfred Adrian Tov Tim Tor Timre Ava Alva Alvilde Amira Arminda Altea Aminda Tir Tuva Tilda Tilla Thelma
Flo_Isak Skrevet 15. april 2007 #6 Skrevet 15. april 2007 Hei, Kommer jo an på hva dere liker og ønsker. Om det skal være et vanlig navn, eller ett litt mer uvanlig. Her en noen av mine forslag: Jentenavn: Aida Andrine Thea Tilje Guttenavn: Andreas Ask Ailo T(h)eo Tage Håper dere liker noen av navnene...
Vannmann35 Skrevet 15. april 2007 #7 Skrevet 15. april 2007 Disse på T og A liker jeg da. Gutt: Thomas Torstein Thor Torgeir Torbjørn Tormod Andreas Anton Anders Aiden Jente: Tora Tone Andrea Anna Anne Anine Adele Anita
Gjest Skrevet 16. april 2007 #9 Skrevet 16. april 2007 Jente: Andrea Aila Alina Amanda Arinda Ada Ane Anna Aurora Arja Thea Tiril Tonje Tanja Tuva Tomine Torbjørg Trine Trude Tove Gutt: Aiden Arian Adrian Anders Andreas Aasmund Atle Aksel Arne Arvid Trym Torbjørn Tormod Terkel Terje Teodor Tador Tallak Trevor Torleif
Mari26 Skrevet 16. april 2007 #10 Skrevet 16. april 2007 Tuva, Tomine, Tara, Troja Alva, Annika, Ariana Tobias, Tristan Annar, Andreas, Ask
Anonym bruker Skrevet 17. april 2007 #12 Skrevet 17. april 2007 Hvor har du navnet Troja fra?Kjenner du noen som heter det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå