Gå til innhold

Ubehagelig med sex :(

Anbefalte innlegg

Jeg er i uke 32 og har ett lite problem... Hver gang jeg og kjæresten min har sex så får jeg, for det første, ofte veldig mange kynnere i en halv time, time etterpå, og mange ganger får jeg litt vondt i magen og blir faktisk kvalm. Vet jo at det ikke skal være farlig for babyen at jeg har sex, men blir jo litt bekymret like vel.. Kvier meg mer og mer for å ha sex, og det er jo absolutt ikke det jeg vil! Er det noen som har opplevd/opplever det samme?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8969504-ubehagelig-med-sex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet hva du snakker om.

Jeg hadde kynnere i 5-6timer etterpå. Snakket med legen om det og hun mente at siden jeg hadde så lenge kynnere måtte vi vel avstå for sex fordi faren for for tidlig fødsel økte. Vanlig er det med opptil en time etterpå. Så sånn sett er du helt vanlig :-)

Skjønner godt at du kvier deg til sex for i bakhodet tenker du alt på smertene etterpå. Ikke ha sex når det er slik. Kos dere på andre måter. Slapper du av så kan dere jo prøve noen ganger i mellom. Eller prøv å finne en stilling der han ikke kommer inn så dypt, for det er det som gir kynnere.

Vi sliter med det samme, jeg får vonde og langvarige kynnere etter sex, dessuten blir jeg så sliten at jeg må sove i mange timer etterpå. Bekkenet mitt setter heller ikke pris på sex.... Også synes jeg det føles så feil når Nurket sparker lystig mens vi holder på.

Vi har ikke hatt samleie på litt over en uke, jeg savner det og fristelsen er der, men så lenge jeg også plages av vonde stikkninger i mormunnen velger vi å ikke ha samleie. Men vi har det mye morro alikevel :D

Prøv å kose mye og nyte nærheten, det kan føles vel så godt som samleie, kanskje tilogmed bedre i disse dager!

Lykke til :D

Annonse

Vi eksperimenterer litt vi. For det er jo fin trening ;). Leste et innlegg der jordmor hadde uttalt til innleggsskriver at det var hvor langt mannen kom inn som avgjorde kynnerne. Vi testet ut dette - kan anbefales!

Samtidig er det ikke noe i veien for at mannen legger seg litt i hardselen i denne perioden. Massasje av føttene og leggene kan jo være en fin innfallsport :).

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...