Gå til innhold

November: Noen som kjenner at det kribler etter å blli gravid igjen??


mamma tiL 1stor+2små

Anbefalte innlegg

Ja gutten min er jo ikke mer enn 4.5 mmd,men jeg kjenner at jeg gleder meg til å starte på igjen.Det er en så fantasitsk glede å kjenne liv inni seg og vite at dette er barn som er laget av kjærlighet.kjælighet mellom meg og den mannen jeg elsker.

 

Var utrolig mye dårlig når jeg gikk gravid,men elsket det for det.En liten stund på slutten var jeg trett og sliten,men elsket graviditeten min alikevell jeg.

 

Andre som tenker sånn? Eller skal jeg si,hvordan tenker dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kunne godt tenkt meg å få en til nå.

Men på grunn av praktiske ting, har vi bestemt oss for å vente til neste sommer med prøvingen.

 

Vil for det første ha et større sted å bo.

Så vil jeg jobbe og få tjent meg opp ny permisjon.

Og så vil jeg være en best mulig mamma for Ina en stund før jeg blir gravid igjen.

Sjangsene er store for at jeg blir like dårlig med neste mann som jeg var med henne.

Var helt sengeliggende, klarte ikke holde på noe, lagt inn på sykehus for å få intravenøs væske 2 ganger, bekkenløsning osv,osv.

Synes det er greit at hun er litt større og kanskje i barnehage hvis det skal bli sånn en gang til.

 

Men ellers så gleder jeg meg til å bli gravid igjen, få den fine magen og å kjenne liv:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg kjempe mye til å bli gravid igjen. Å gå gravid og å føde er det flotteste jeg har vært med på. :)

Håper det ikke blir så lenge til neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg også til eventuelt å få oppleve å være gravid igjen!

 

Men det er sikkert ekstra spesielt første gangen, så kanskje jeg har litt for store forventninger. Det å være gravid nå første gangen var iallefall helt fantastisk! Hadde et drømmesvangerskap, har heller aldri følt meg bedre og finere etc.

 

( hm, kanskje derfor sjokket over "plutselig" å få en baby i huset var så stort. Her hadde jeg gått rundt og kosa meg i 9 mnd og ant fred og ingen fare, så snur hele livet seg på hodet i løpet av noen timer . Men det er da herlig og.. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, jeg er klar jeg, eller vi er klare da he he. Kanskje greit og ta med mannen også.....

Han har sagt at hvis vi skal prøve å få en til, må det skje snart, for man blir jo ikke yngre med åra.

Vi har fått ett barn gjennom prøverørsmetoden, så det er jo ikke bare å "hoppe i køya" for oss.

Har tenkt til å ringe sykehuset om ikke alt for lenge =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...