Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Endelig er egguttaket over!!! Et gullegg er tatt ut!!! Hurra!!! En utrolig lettelse. Prøvene til mannen var bra, så trenger ikke icsi. Klinikken ringer meg imorgen tidlig og gir meg beskjed om befruktning. Å krysse alle fingre og ben nå!!! og alt som krysses kan:o)

Så blir det egginnsetting mandag:o)

Nå skal vi ut og kose oss i det fine været, shoppe og kose oss!!!

Ha en fantastisk dag alle sammen!!!!!!!!!!!!!!!!

Klemmer

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8969366-da-er-egguttaket-over/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk dere søte jenter:o)

Overbevist om at dette går den riktige veien når så mange krysser fingre og tær!!! Er spent på om det har blitt befruktning til imorgen. Og vi lærte noe nytt idag også. Legen sa at de ikke til enhver tid kan se om egget er befruktet eller ikke. I det ene minuttet kan de se det, og i det andre kan en ikke se det. Først blir egget befruktet, så deler det seg i 2. Før det deler seg i 4, går de to delene sammen igjen, og på det tidspunktet kan en ikke se om det er befruktet eller delt. Så derfor er det ikke alltid lett å se om egget har blitt befruktet neste dag.

Får virkelig håpe de kan se det imorgen....... De skal ringe imorgen tidlig.

Idag har vi kost oss masse. Vært i kjempe fin form, så vi har gått masse og kost oss i solen. Til og med tatt en utedrink. Den gikk jo rett i fletta for å si det sånn....he he. Så nå var det siste drinken jeg drakk i hele år, for snart er jeg nemlig gravid:o)

All lykke til dere andre!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Klemmer

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...