Gå til innhold

November: Hva skal dere bruke i vogna når det blir varmere i været?


Trønderpia venter nr 3

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte på lammeskin og dyne. Men usikker på om jeg skal bruke 80*100 eller 65*80. Tenker da når han begynner med sportsvogna. Må ha den minste i bagvogna ja.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du allerede begynt med sporstdelen,har han blitt så stor at han ikke kommer i bagen.Ja,ja det spørs jo hvilken vogn enn velger da.

 

Selv har jeg en emajunga duo egde og det var den største bagen vi fant,en av grunnene til at vi valgte den og håpet at gullet kunne ligge i den i et år,men han er stor og jeg vet ikke om jeg klarer å bruke den så veldig lenge til,men bruker den til han er for stor,kan jo ikke godt ligge med bøyde ben heller da.

 

Jeg hadde lammeskinnspose i vogna i vinter,nå har jeg begynt å ha den lille dyna som jeg hadde i kurven til ham og så har jeg et lite babypledd oppi.Så ser jeg hva jeg bruer og ikke bruker.Er det for varmt å ha dyna over seg,setter jeg ham gjerne oppå den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å nei da:) bruker fortsatt bagen ja:) hehe tenker langsiktig serru:) Har den samma vogna som deg. Men ser at han begynner å fylle den godt. Bytter sikkert når han er rundt 6 mnd. Ser også at han begynner å mislike å ligge i vogna når han er våken. Vil opp å se:) Bytter vel ut til dyna etterhvert jeg og, Har gjort det en stund på byturer, da blir voksi-posen for varm

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor stor er han??

 

I duo egden er det jo en plate bak som en kan vippe opp,slik at babyen kan sitte litt og se

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har brukt den når vi har vært på handel.

 

I dag var vi i byen, og hadde bare dyna. Så da at han fyller så og si hele bagen. Så lurer på om jeg skal droppe voksiposen nå, og heller bruke lammeskinn og dyne...Så får han bedre plass.. Hva synes du om det..som har like gammel unge og samma vogna:) Det er jo vår. 12 grader her i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lammeskinn og dyne, blir ikke det litt for varmt da....?

Jeg har fjerna bagen i vogna for ca en mnd. siden, den var alt for liten. Lillegutt lå fra ende til ende. Etter jeg fjerna den, koser han seg mye mer oppi vogna =)

 

Skinnposen kasta jeg ut lenge før det, han holdt på og svette i hjel nedi der. Nå er min gutt veldig varm av seg da, så det er sagt.

Jeg har rett og slett sydd meg en vognpose selv jeg, som han har oppi vogna. Den holder lenge, han fryser ikke oppi den. Er det litt kjølig en dag, har jeg over et teppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke lammeskinnspose og dyne nei:) hehe. Men sånn skinnfelle som han ligger på. Og dyna over...Heter ikke det lammeskinn? Har iallefall bestemt meg i dag, for at vi legger bort voksiposen så han får større plass i bagen en stund til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi bruker lammeskinn og dyne nå..så har jeg på henne body, strømpebukse og et bukse og jakke sett eller kjole..og sokker, votter og lue:)

da er det varmt og godt enda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har det vært veldig varmt her, så i dag brukte jeg dyne i vognen hans. Har byttet ut dunposen hans, ble alt for varmt i den.. Han hadde bare på seg body, strømpebukse og en genser, men han var varm og god for det.. Men det var en som sa at det var meldt snø på torsdag, så hvis det skjer, så kommer jeg til å bruke dunposen den dagen.. Nå om våren må en nesten ta en dag av gangen, tempraturen varierer jo så utrolig..:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her har det vært ca 12 grader lenge.. jeg måtte ta bort lammeskinnet.. Han ble altfor varm..

 

Nå bruker jeg bare en dyne.. Han har på seg f.eks joggedress med kortarmet body under, votter (mest pga han drar ut sutten) og lue..

Og da er han somregel litt svett når jeg tar han opp også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...