Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fikk ul time 24/4 noe min samboer absoultt ikke har mulighet til da han skal på opptak på politihøgskolen. Ringer AHus, men er det mulig å få ny time ?? NEI helt umulig. En sur dame som bare avfeide meg kontant. Takk for den. Kunne få time langt ute i mai. Så nå må jeg ta UL privat noe som egentlig er greit nok, men det hadde jo vært fint og få kontakt med Ahus og den informasjonen de gir der.

Uansett : er det noen som vet hvordan det fungerer når jeg tar det privat ? det blir jo kanskje satt en ny termin , sender legen inn papirer på det til fødested ?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8968920-d%C3%A5rlig-av-ahus/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var en dårlig holdning å ha!!!!

Men når jeg var på privat UL så fikk jeg en ny termin, og legen skrev da ut et skjema, hvor han fylte ut størrelse på barnet og skrev på ulike "lege-ting":) Deriblandt også ny termin...

Og dette arket skulle jeg da vise til min fastlege neste time!

Jeg har også forsøkt å bytte min time 24 april. Ikke mulig å få det tidligere. De hadde ikke sjans. Men snakket med en vennlig dame som sa at plutselig så hadde de avbestillinger så jeg kunne bare prøve igjen. Du har jo krav på ul timen så jeg ville jo ha takket ja til den i mai likevel. Hvis det hjelper noe kan dere jo evt ta min time 18.30 den 24. og jeg din på formiddagen. En ide? Da er opptaket til samboeren kanskje slutt.

Heisan

Jeg har allerede avbestilt timen :-( opptaket varer over 2 dager så det er helt umulig og si når det er ferdig. Fikk time hos Dr Heggelund på Fredag 27, men det er mulig jeg kan få det Fredag 20 istendefor. Hadde jeg fått time hos Heggelund før Ahus så kunne jeg tatt begge 2 for da hadde jeg jo visst om alt var i orden eller ikke. Har ikke så veldig lyst til å møte opp på ahus uten kjærsten dersom noe skulle være galt. Jeg var sikkert litt kjapt ute med å avbestille den timen, hmmm. Får snakke litt med DrHeggelund når jeg er der om hva jeg skal gjøre. Han er jo utrolig flink og hyggelig og 500 kr skal jeg vel klare og avse. Syntes det er rart at de ikke kan ha noen åpne timer til de som vil bytte, men men. mange barn på gang tydligivs :-)

Hei,

vet at de kjører for fullt på AHUS pga veldig mye å gjøre - mange gravide i år også tydeligvis, jeg fikk kveldstime på UL - 20:30 på kvelden - så de har det tydeligvis veldig hektisk. Bare fint for meg å ha det på kvelden for da slipper jeg å ta fri fra jobben, men stusset litt på at det var såpass sent.

Heggelund kan også sette termindatoen - det skal gjøres mellom uke 18 - 21 for det er da fostrene er likest ift størrelse visstnok.

Men de hadde ikke trengt å være så sure da. SIkkert en som hadde en dårlig dag - synd det gikk ut over deg.

Lykke til på UL, jeg skal denne uka og er veldig spent på om de kan se hva det blir!

Hei Tweedy79,

vi var på UL på ahus forrige uke, skulle egentlig ha time ganske seint, men ringte fastlegen min og maste, og fikk den bytta.. var pga SA forrige gang, så visste ikke termin sikkert eller noe, så var vel grunnen.

Men Dr.Heggelund, har du nr. dit? Kunne tenke meg å se om vi har en liten gutt eller jente inni der, og jeg blir så beroliget med å ta UL, gruet meg kjempemye til forrige i TILFELLE de skulle "finne noe"..

Hadde tenkt på 3D i første omgang, men da må jeg vente så lenge... :) Er det lang ventetid hos Dr.Heggelund, vet du det?

Uansett, LYKKE TIL på ul når det blir din tur!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...