Anonym bruker Skrevet 14. april 2007 #1 Skrevet 14. april 2007 ... puppene mine. Nå er de ENORME er i ferd med å vokse ut av en F BH og alle sier at de vokser MYE når det kommer melk. Jeg er alltid stor men kommenterer folk at "ja, de har blitt enorme" ååååå jeg HATER dem(puppene altså, de som kommenterer det får lov ) ...
Spire i magen ツ Skrevet 14. april 2007 #2 Skrevet 14. april 2007 uff hehe.. det skal ikke være lett :-/ *trøste*
Ranveig R Skrevet 14. april 2007 #3 Skrevet 14. april 2007 Skjønar problemet. I forrige svangerskap kjøpte eg amme-bh'ar i F-cup og endte dermed opp med å gå med får små bh'ar i eit år (dei er så dyre, gadd ikkje kjøpe nye liksom). Måtte ha ein ny pen-bh då eg skulle ha smalstroppa kjole i bryllaup, og måtte då ha H-cup (midt i ammeperioden). Du kan trøste deg med at dei krympar ei del når du trappar ned på amminga, eg er nede i ca F igjen no, enn så lenge. Når eg er ferdig med all amming har eg enormt lyst til å ta brystreduksjon, men då må eg først slanke meg så eg blir normalvektig. Vil ikkje ha normalt store/små pupper viss resten av meg er alt for stor. Drømmar om å kunne gå inn på ein kva som helst klesbutikk og kjøpe bh, og ikkje vere avhengig av svindyre spesialbutikkar med prisar frå 500 og oppover for ein bh.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2007 #4 Skrevet 14. april 2007 Anbefaler Triumph BH i store størrelser. Jeg har aldri vond nakke eller noe selv om jeg bruker E cup. Jeg kjøper dem på Cubus eller Lindex. På begge disse butikkene har de også litt annet i store størrelser til en overkommelig pris. Men min erfaring er at Triumh er best på støtte i forhild til at puppene ikke henger på skuldrene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå