Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er det noen som har fått akupunktur under spray og sprøyteperioden ved ivf-behandling? Er litt usikker på om det er lurt, da jeg har hørt at det kan være fare for overstimulering. Jeg har snakket med akupunktøren min, og hun mente det var trygt å behandle, hun sa hun skulle kun sette nåler for energi til livmoren

Er det noen med erfaring fra dette? Er jo redd for å spolere hele forsøket...

Fanny74

Fortsetter under...

Hei!

Jeg vil så absolutt anbefale deg akupunktur under denne perioden.

Jeg er nå gravid etter det 3 forsøket med isci, og har gått til akupunktur i 6 mnd. Fram til jeg skulle starte med sprøyter, så hadde jeg gått til akup 1 gang per uke, og økte til 2 ganger altså samme uke som jeg skulle starte sprøytene. Det er ingen fare for overstimulering, det bare styrker:-)!! aldri galt å ta akup!!

Jeg var også så heldig at akupunktøren kunne bli med meg den dagen som eggene skulle settes inn, og jeg er nå gravid:-)

Hadde fått det tipset fra ei annen også, som også ble gravid.

Så jeg anbefaler deg å spørre om hun kan bli med deg den dagen, hvis du har lyst til det.

Lykke til!! Dette vil gå bra!!:-)

Jeg har ikke hørt noe om overstimulering før, men jeg fikk mange egg da jeg brukte aku...

1.IVF fikk jeg 13 egg, brukte ikke aku.

2.IVF tok jeg aku, og de tok ut 20 egg...

Hørte ingenting om overstimulering, men mange egg ble det jo.

Hos meg ble 19 av 20 befruktet, så jeg vil tro at aku hjalp meg til å få flere gode egg:-)

Men selv om jeg ikke har blitt gravid da jeg har brukt aku, så har jeg absolutt troen på det!!!

Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...