Nr-3-i-Magen Skrevet 14. april 2007 #1 Skrevet 14. april 2007 Jeg har akkurat flytta til Oslo for en liten periode, og kunne godt tenke meg å treffe andre dibbere. Var mye med på treff i Trondheim, og siden jeg ikke kjenner så mange andre her i Oslo som er hjemme på dagtid, så hadde jeg håpa at dere hadde treff jeg kunne slenge meg med på her også. Fins det en novembergjeng eller liknende?
-carina- Skrevet 14. april 2007 #2 Skrevet 14. april 2007 Vi juli-damene har hatt treff, men siden mange begynner å jobbe så begynner det å bli mindre av det... Vet at januar og februar damene har treff... Men du kan jo rope litt på småtroll, er jo helt sikkert noen andre som vil treffes! )
Maja☆ Skrevet 17. april 2007 #3 Skrevet 17. april 2007 Vi i desember, januar (tror ikke det er noen februarbabyer der) møtes hver onsdag kl 12.00 på Munch Museet (cafeen der da) Vi er en 8-10stk hver gang, og koser oss veldig. Vi sitter inne med mange vogner så det er ikke problem å se oss. Bare å komme hvis du vil bli med på å treffe oss:o)
Nr-3-i-Magen Skrevet 19. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. april 2007 Åja, det hadde vært koselig. Så svaret ditt litt for seint nå, men jeg kommer neste uke. Gleder meg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå