Gå til innhold

Hjelp.....Negativ test, men ingen mens...

Anbefalte innlegg

Skrevet

to dager over mens... Tok test, den va jo seff NEGATIV!!!! jeg har jo hatt så stabil mens helt siden e slutta på pillen... hatt en syklus på 30 dager..... Hva tror dere folkens???????

Skrevet

det kan jo være du er gravid, men jeg er i samme båt. Jeg er over to uker forbi ikm, og har bare hatt negative tester. Har du noen andre symptomer? Testet du i morgenurin? Det kan jo også være feilen? Lykke til i alle fall. Håper du er gravid!

Skrevet

svigerinna mi tok da hun var på overtid to graviditets tester og begge viste negativ, men hun var gravid

Skrevet

Hei... Jeg har ekstremt såre pupper, men det har e pleid å hatt før mens, men har bare vært sår i noen dageer, nå har e vært det en uke snart, litt vondt i magen, kramper, og stikninger, føler e skal ha mens... Jeg brukte morgenurinen, gjør alltid det, bare for sikkerhetsskyld..... Blir så forvirret og sprø av alt dette... Vil jo bare ha en spire...

Skrevet

Fikk hun da en possitiv test etterhvert????

Skrevet

heisann.

ikke meininga å skræm dg, men d kan hend at du e gravid, å at d e nå fil.. d som sjedd mg. eg fækk ikke mensn på tre mnd, å testa negativt tre gang i uka næstn.. teslutt vist en blodprøve hos læge at eg va på vei, ca 13 uke... men eg møsta like ettepå. eg va og vældi sår i brøstan.

men eg håp at alt e bra, å at du får bebis...

kryss fengran før dg. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...