Gå til innhold

kan noen hjelpe!!! tulla slår seg selv i hodet!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jenta mi på 6 mnd har i det siste begynt å slå seg selv i hode når hun ligger og drikker melk. litt sånn rytmiske dunk lissom.... blir litt redd!? ser nesten ut som sånn noen psykisk utviklingshemmede gjør... noen erfaringer???

Videoannonse
Annonse
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Dette har snulla gjort lenge...slår seg selv i bleia heldigvis!:P Spurte om det her på dib, og det er helt normalt!:-)

Skrevet

Er sikkert en fin lyd inne i hodet hennes når hun gjør det! Kanskje litt som musikk? He he. mye som skal utforskes da. Kan ikke tenke meg at det noe gæærnt. Hadde vært verre hvis hun dunka hodet i veggen!

Skrevet

Jenta mi slår meg rytmisk i puppen hun når hun ammer;-)

Skrevet

Og jenta mi river seg i håret...=)

Skrevet

Gutten min slår seg også rytmisk når han drikker melk, men ikke i hodet da. Som regel slår han seg på brystkassen eller låret, eller så koser han med det lille han får tak i av håret sitt. Det er sånn "koseslåing". Også stønner han max. Han elsker melka si over alt i hele verden og er helt bortevekk når han får den flasken på morgenen og på kvelden : )

Skrevet

jenta mi stryker håda si opp i munnen min, nesen min, kinnet mitt puppen min eller hun river seg i håret for det er snart 10 cm langt :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...